پیام تبریک رییس پلیس غرب استان تهران+عکس

به گزارش رکنا، در متن این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال. 
با سلام و درود به ساحت مقدس قطب دایره امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیشگاه خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) و با آرزوی طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و آرزوی توفیق هر چه بیشتر خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلام و صلوات به روح پرفتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل و تکریم از ایثارگران عزیز. 
اینجانب، فرا رسیدن سال نو، آغاز فصل بهار، نماد و جلوه‌گاه اراده الهی در بازآفرینش طبیعت و عید فرخنده نوروز را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق، محبت و تحول به مراحل نیکوتر است، به تمامی ‌شما همشهریان و هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی‌، برکت و معنویت، از درگاه خداوند حکیم برایتان خواستاریم. 
سال آرامی را از نظر امنیت اجتماعی پشت سر نهادیم، امیدوارم سال جدید نیز در سایه خداوند تبارک و تعالی و نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت، سالی سرشار از سرافرازی و سربلندی توأم با امنیت پایدار داشته باشیم ، سالی که کمترین تخلفات اجتماعی و حادثه Incident ساز را در بر داشته باشد. 
در پایان به عنوان فرمانده انتظامی غرب استان تهران به همراه همکاران پر تلاشم، سلامتی و امنیت را برای شما مردم فهیم آرزو می کنیم و برای حفظ امنیت و آرامش شما، تمامی مساعی خود را به کار خواهیم گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟