رییس پلیس ایران:اقدام موشکی ، بیانگر اقتدار و توان دفاعی کشور است

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در روز قدس در جمع خبرنگاران، به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند"روز قدس، روز اسلام است" و نیز مقام معظم رهبری که فرمودند: روز قدس؛ روز اقتدار مسلمانان است"، اشاره کرد و اظهارداشت: امروز هم همانند سال‌های گذشته مردم عزیز کشورمان، پرشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردمی در راهپیمایی روز قدس لبیک دیگری به فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: راهپیمایی میلیونی امروز نمایش وحدت مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، به طوری که امروز مردم با حضور پرشور، وحدت آفرین و یکپارچه، بار دیگر ولایت مداری و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران با کسی سر جنگ ندارد، اما هر کس بخواهد به حقوق حقه مردم تجاوز Rape کند و یا امنیت کشور را مورد خدشه قرار دهد پاسخ دندان شکنی خواهد گرفت.

وی، "وحدت" همه مسلمانان جهان را راز ماندگاری و پایداری نهضت انتفاضه دانست و افزود: وحدت، راز پویایی جبهه مقاومت است و بحمدالله این رویکرد در مسلمانان وجود دارد و انشاء الله تقویت نیز می‌شود.

سردار اشتری بیان کرد: امنیت مطلوب و مثال زدنی امروز کشور را از هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری داریم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: امروز حضور مردم بیانگر دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است و مردم باشعارهای کوبنده انزجار خود را از استکبار نشان دادند، مردم با این حضور پرشور به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کردند هر زمان که تهدید شوند بیش از گذشته در صحنه دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درباره اقدام اخیر موشکی ایران، مطرح کرد: اقدام اخیر موشکی ایران در مقابل تروریست‌ها بیانگر اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟