دیدار رئیس پلیس کشور با جمعی از نمایندگان مجلس

به گزارش رکنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز با سردار \"حسین اشتری\" فرمانده ناجا دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار، آقایان \"زارع، برومندی و کرم پور\" نمایندگان استان فارس و نیز نمایندگان بهبهان و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با سردار اشتری ملاقات و پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه خود صحبت کردند.
دیدار نماینده همدان و نایب رئیس کمیسیون شوراها، از دیگر برنامه های امروز فرمانده ناجا بود.
سردار اشتری در این نشست ها ، با اشاره به ارتقای شاخص ‌های امنیت در کشور و کاهش جرایم بویژه جرایم خشن و مهم، امنیت موجود در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امنیتی کشور و قوه قضائیه و تعامل میان ناجا و مجلس را در جهت ارتقای نظم و امنیت در کشور ضروری دانست.
همچنین نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی، از دیگر برنامه های سردار اشتری بود که در این نشست مشترک فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس Police های تخصصی نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات استان بوشهر مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
مجمع نمایندگان بوشهر از زحمات سردار \" حیدر عباس زاده\" فرمانده انتظامی استان بوشهر در تامین نظم و امنیت استان قدردانی کردند.
همچنین سردار \" عباس زاده\"، گزارشی از وضعیت امنیتی - انتظامی استان بوشهر و روند کاهش جرایم به ویژه جرایم مهم و خشن در این استان ارائه کرد.
در ادامه این دیدار، سردار اشتری بر ضرورت ارتقاء بیش از پیش امنیت در استان تاکید و از همکاری نمایندگان بوشهر با پلیس تقدیر کرد.
فرمانده ناجا با اشاره به در خواست های برخی از نمایندگان بوشهر برای تقویت امنیت در استان از پلیس های تخصصی و معاونت های مربوطه خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.
مبارزه با قاچاق Contraband کالا و نیز رسیدگی به مشکلات مرزنشینان از موضوعات مطروحه مجمع نمایندگان بوشهر با سردار اشتری بود که خلاء های قانونی آن مورد بررسی قرار گرفت؛ قرار شد مجمع نمایندگان استان از طریق مجلس شورای اسلامی، این خلاء ها را پیگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟