دستگیری ۱۰۰ متجاوز مرزی توسط مرزداران خراسان‌رضوی

سردار ماشاء‌الله جان‌نثار اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و عملیات‌های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد در یک هفته موفق به دستگیری 100متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی افزود: مرزبانان هنگ تایباد همچنین با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای این شهرستان توانستند بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر Drugs را نیز کشف و ضبط کنند.

سردار جان‌نثار بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران هنگ تایباد در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها اجرای کمین کرده و توانستند مقدار 27 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در درگیری با قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

وی گفت: مامورین ایست و بازرسی هفده شهریور در عملیاتی نیز موفق شدند 16 کیلو 800 گرم موادمخدر، شامل 11 کیلو 600 گرم هرئین فشرده و 3 کیلو 200 گرم هروئین پودری را از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط کنند. علاوه بر این، ایست و بازرسی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد موفق به کشف 530 گرم مواد مخدر از نوع هروئین پودری جاسازی شده در داخل کیسه های برنج در یک خودرو شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟