پاتک پلیس به ۶۰۰ موادفروش پایتخت

سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر Drugs و جمع آوری معتادان متجاهر که از شب گذشته تا ظهر امروز در سطح سرکلانتری های یکم، سوم و یازدهم پلیس Police فاتب به اجرا درآمده است، افزود: همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر و همچنین پلیس پیشگیری موفق شدند با اجرای این طرح ۶۰۰ معتاد Addicted را شناسایی و دستگیری کنند. همچنین همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به کشف ۱۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از معتادان شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در ۲۴ ساعت گذشته ضربه مهلکی به موادفروشان و به ویژه خرده فروشان مواد مخدر در پایتخت وارد کرد، ادامه داد: اجرای طرح های ضربتی برای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران ادامه دارد و در تمامی کلانتری ها اجرا می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام اینکه برخورد با معتادان و همچنین انهدام پاتوق موادفروشان جزو مطالبات همیشگی شهروندان تهرانی است، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت اجرای طرح های ضربتی را انجام می دهد. از این رو در همین عملیات شب گذشته بیش از ۶۰۰ معتاد دستگیر شدند که بخشی از آنها به اردوگاه فشافویه منتقل شده اند. جا دارد دیگر دستگاه های مسئول در امر مبارزه با مواد مخدر نیز پای کار آمده و به وظایف خود در امر ساماندهی معتادان عمل کنند.

سردار رحیمی با اعلام اینکه پلیس دوست ندارد چند روز دیگر معتادان دستگیر شده را در خیابان ببیند و آنها را بازداشت کند، افزود: دستگاه قضایی و شهرداری قول های مساعدی برای برخورد جدی با معتادان متجاهر به پلیس داده اند امیدورایم با اجرایی شدن این قول ها شاهد ریشه کنی این پدیده در سطح پایتخت باشیم.

وی در ادامه به کشف تعداد قابل توجهی ادوات استعمال مواد مخدر از مخفیگاه معتادان اشاره کرد و گفت: در بین معتادان دستگیر شده تعدادی زن معتاد نیز شناسایی و دستگیر شدند که این افراد نیز برای تعیین و تکلیف به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره امنیت تفرجگاه ها به ویژه در ایام تابستان نیز گفت: پایداری امنیت و بالا بردن احساس امنیت از وظایف نیروی انتظامی است و پلیس تهران با جدیت برنامه های خود را به گونه ای طرح ریزی کرده است که شهروندان تهرانی بالاترین میزان امنیت را احساس کنند.

وی تصریح کرد: تمامی تفرجگاه های تهران و پارک ها تحت پوشش پلیس پایتخت هستند و ماموران انتظامی موظفند از ساعت ابتدایی صبح تا ساعت های انتهایی که خانواده ها در پارک ها حضور دارند در تفرجگاه ها و بوستان ها حضور داشته و نسبت به برقراری امنیت اقدام کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام اینکه شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات و گزارشات مردمی از فعالیت اخلالگران امنیت در جامعه است، تاکید کرد: شهروندان آگاه باشند که کوچکترین گزارشات آنها به پلیس مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد و ماموران پلیس موظف به برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و خرده فروشان مواد مخدر هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

3روزنه برای آزادی حمید صفت + عکس

فوری / حمله مسلحانه اشرار وحشی به بخشداری در شهرستان سرباز / 2 بسیجی و سرباز کشته شدند

مادر حمید صفت از مرگ مرموز همسرش در بیمارستان گفت / قصور پزشکی شده پسرم قاتل نیست+ عکس

پنهان شدن مار 3 متری پیتون زیر تخت خواب

مادر آتنا: باید طناب دار را خودم گردن قاتل دخترم بیندازم و ...+ عکس

زن صیغه ای شوهرش را زیر کتک کشت! / در غرب تهران رخ داد + عکس

مرد شیطان صفت به خاطر قتل دختر اصفهانی در ملأ عام اعدام شد+ عکس

راز قتل زن اول با اسیدپاشی به زن دوم در کرج لو رفت + عکس

مرگ دلخراش یک زن پس از زایمان درآسانسور بیمارستان

عامل فروش گوشت کوسه در آباده به زندان رفت

محکومیت مرد برج ساز به کاشت 600 درخت

ماسور خانم برای آقا و ماسور آقا برای خانم ها در تهران!

کودکی شیطان پارس آباد از زبان مادرش + عکس

شهری که کبوتر‌هایش عقابند + عکس

فوری / آغاز عملیات انتقام خون شهید حججی / 30 داعشی کشته شد

راز جمجمه انسان جاده رشت در اعترافات قاتل سریالی

سرنوشت شوم دختر 18 ساله قزوینی که می خواست برنزه شود

فیلم لحظه دردناک غرق شدن دو دختر نوجوان در دریا

17 ساله بودم که سایه شوم شوهر عمه ام بر سرم افتاد / او می خواهد من از شوهرم طلاق بگیرم و...

فوری / دستور برای بررسی سلامت روانی حمید صفت + عکس

کدخبر: 297474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟