به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حبیب اله جان نثاری، جانشین فرمانده یگان های ویژه در جمع فرماندهان و معاونان یگان های ویژه ناجا با اشاره به امنیت مطلوب کشور اظهار کرد: امنیت کشور را به برکت حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران داریم، هدایت و رهنمودهای فرمانده کل قوا، هوشیاری و آمادگی دفاعی ـ عملیاتی نیروهای مسلح، امنیت کشور را در منطقه و جهان زبانزد کرده است.
وی افزود: همواره باید در مسیر دفاع از آرمان های اسلام ثابت قدم باشیم، جوانان با ترویج دین و مذهب اسلامی در زندگی شخصی و جامعه به یاری اسلام بیایند و پرچم بزرگ اسلام را بالا نگه دارند و نباید بگذارند انقلاب به دست نامردان و نااهلان بیفتد.
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی نیروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام و همواره آماده شهادت و جانفشانی برای نظام اسلامی و حفظ ناموس و خاک کشور هستند، امروز جوانان پرچمدار مبارزه با ابر قدرت ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و باید قدردان فرصت ها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ماموریت های یگان ویژه ادامه داد: یگان ویژه با تمرکز بر رویکرد "آموزشی" در راستای رسیدن به آمادگی حداکثری، برنامه ریزی دارد و در مقابله با هر گونه تهدیدات داخلی یا خارجی با اقتدار ظاهر می شود.
سردار جان نثاری با تاکید بر اینکه آموزش؛ سنگ بنای پیشرفت هر سازمان و مولفه اصلی در تحقق اهداف است، گفت : نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان "جامعه محور" و "مردمی"، با بهره مندی از ظرفیت ها و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد فرایند "قانون مداری" و "تحقق حقوق شهروندی" در جامعه نقش مهمی بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: امنیت زیر ساخت اثرگذار در دستیابی به توسعه و پیشرفت در یک جامعه است که تحقق این مهم رضایت شهروندان از عملکرد پلیس Police را به دنبال خواهد داشت و به لطف الهی یگان ویژه به عنوان یک پلیس تخصصی با انجام آموزش های مستمر، توانسته است در تمامی ماموریت های خود با موفقیت ظاهر شود و موجب ارتقاء نظم، امنیت عمومی و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه باشد و این امر نشان از آمادگی این پلیس تخصصی است.
‌جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: توجه به امر آموزش، موجب کاهش آسیب پذیری کارکنان خواهد شد ولازمه موفقیت نیروی انتظامی در انجام مأموریت ها به کار گیری نیروهای" متعهد،" "آموزش دیده" و " توانمند " است تا در هرشرایطی بتواند به خوبی ایفای نقش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین دست‌ نوشته پدر بی رحم چه بود؟ +عکس

سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس

شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت

شیطان صفت 101 ساله با شکایت یک دختر محکوم شد + عکس

50 میلیون تومان هزینه یک استکان چای داغ برای قاتل + عکس

با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند!

قتل شهردار در گورستان ! +عکس

قتل در لبنیاتی شهرک مسعودیه + عکس

سـریال اتوبوس های مرگ! +عکس

فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد

ماجرای دسته گل عجیب یک عروس

خیاط قاتل، عاشق خوانندگی بود! + عکس

تصاویری عجیب از بازیگوشی راهبه ها

اعتراف رضا سوری خواننده زیرزمینی به قتل در استودیوی ضبط صدا +عکس

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

جزئیات دلیل مرگ بازیگر مشهور و جوان سینما منتشر شد+عکس

قتل دختر19 ساله در پارتی شبانه/جسد داخل یخچال بود+ عکس دختر

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

کدخبر: 305004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟