حجم ویدیو: 44.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

برنامه «دورهمی» شب گذشته با موضوع انگیزه آغاز شد و آیتم نمایش خود را هم به این موضوع اختصاص داد.
در ادامه برنامه مهران مدیری از لیندا کیانی به عنوان مهمان امشب خود دعوت کرد تا از نحوه ورود خود به بازیگری و حواشی این هنر بگوید.
کیانی در پاسخ به سوال مدیری درباره علت انتخاب رشته فلسفه گفت: اتفاقی فلسفه را انتخاب نکردم بلکه خودم دوست داشتم تا فوق لیسانس این رشته را بخوانم.
بازیگر «روز حسرت» در خصوص چگونگی آغاز فعالیت بازیگری خود گفت: قبل از اینکه فلسفه بخوانم به بازیگری علاقه داشتم. در گذشته کمتر هنرستان بود و من رشته علوم انسانی را انتخاب کردم و بعد از اینکه لیسانس گرفتم دوره بازیگری را گذراندم.
کیانی در پاسخ به سوال مدیری که بازیگر خوبی هستید گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی خود را ارائه بدهم.
وی همچنین در خصوص بازی در سریال‌های سیروس مقدم عنوان کرد: در سریال‌های «روز حسرت»، «تا ثریا»، «رستگاران» و «پایتخت» با آقای مقدم همکاری داشتم اما چند ساله که خودم انتخاب می‌کنم تا آنجایی که بتوانم نقش‌های خوب را بپذیرم.
بازیگر سریال «پایتخت» در خصوص ازدواج اظهار داشت: مطمئن بودم این سوال را می‌پرسید به خاطر همین کلی جواب آماده کرده بودم که یادم رفت (خنده). به نظرم ازدواج خیلی خوبه اما مسئولیت بزرگی است. در سن کم ازدواج کنید بهتر است چراکه هرچه میگذره انتخاب سخت‌تر می‎‌شود.
وی در خصوص هدیه عجیب خود گفت: یکبار آقایی با من تماس گرفت و پیگیر آدرس من بود و گفت برای شما هدیه دارم و من آن موقع اجرای تئاتر داشتم که گفتم آن را به ایرانشهر بیارید و گفت خیلی سنگین است و نمیتوانم بیاورم. منم واقعیت ترسیدم آدرس خانه برادرم را دادم. ایشون یک تلسکوپ بزرگ به من هدیه داد و خیلی برایم هیجان انگیز بود.
بازیگر «رستگاران» درباره پیشنهاد کم بازی و باند بازی در سینما عنوان کرد: بعد از سریال «پایتخت» پیشنهاد کمدی داشتم و به نظرم کمدی کار خیلی سخت و فراتر از بازیگری درام است و کار هر کسی نیست.
وی ادامه داد: بدون شک در سینما باند بازی وجود دارد و هر کسی ارتباط برقرار میکند نوش جونش اما هر کسی هم مثل من اهل رابطه نیست باید لطمه بخورد.
کیانی درباره تجربه زندگی خود در این سال‌ها بیان کرد: آدم خوشحالی هستم و در بدترین شرایط همیشه امید دارم. در زندگی هیچ وقت نا امید نشدم.
کیانی در پاسخ به سوال پایانی مدیری درباره اینکه احساس خوشبختی می‌کند، بیان کرد: خوشحالم که در کنار مادرم هستم. خانواده خوبی دارم و هر روز و شب خداروشکر می‌کنم. تمام خوشبختی همین است.
گزارش از الهام قبادی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

نوزاد فروشی تلگرامی / حساب پدر پر شده بود

حمله وحشیانه زن جوان به دو زن جوان محجبه + عکس

مرد افغان به پسر معلول هم رحم نکرد/ این مرد کثیف به 15 سال زندان محکوم شد اما...

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 سالهماجرای عذرخواهی مادرشوهر و دست بوسی عروس در کلانتری

ماجرای آرایش شب عروسی بازیگرزن ایرانی +عکس

کدخبر: 224450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟