ماجرای واقعی دزدی سوپر استار زن ایرانی از کباب فروشی از زبان خودش +عکس

او می گوید که من یک بختیاری هستم ، از طایفه هفت لنگ ایل بزرگ بختیاری. مردم این قوم از کشورمان در کمال مهربانی و مهمان نوازی و رفیق دوستی گاهی نیز کمی پرخاشگر و تندخو می شوند.
در قلب این مردم نوعی روحیه سلطه طلبی وجود دارد که باعث می شود هرگز زیر بار ظلم و باج دادن و ... نروند اما در کنار این خلق و خوها مهربانی شان مثال زدنی است.
مردم بختیاری به کسی باج نمی دهند اما کینه ای نیز از کسی به دل نمی گیرند دلیل محکمی برای اثبات این جملات ماجرایی است که در ادامه خواهید خواند.
همه در زندگی شان خط قرمزهایی دارند که اعتقاد به رعایت آنها دارند مثلا قتل خط قرمزی است که عموم مردم پایبند به رعایتش هستند برای من هم دست کجی یک خط قرمز است و معتقدم در زندگی نباید آن را انجام دهم اما با این اعتقاد مدتی پیش به اتفاق تعدادی از دوستان به یک رستوران رفتیم و زمان حساب کردن، فاکتور غیر عادلانه ای دیدیم که بادیدنش خیلی حرص خوردم. قیمت غذای 4 نفر را با ما 260 هزار تومان حساب کرد. این خیلی نا عادلانه بود و من هم و سیخ های کبابی که در طرفی چشمک می زدند را برداشتم و باخودم به خانه آوردم
من در مواردی که بحث حقه بازی باشد ذهن بسیار خلاقی دارم و اگر خلافکار بودم قطعا یک خلافکار باهوش و موفق بودم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این خبرها را از دست ندهید:

خط ترمز پورشه نقشه یک مرد برای خرید حلقه ازدواج را لو داد + عکس

دردسر خراب شدن آسانسور برای عروس و داماد / آنها به شیوه عجیب به حجله شان درطبقه هفتم رفتند + فیلم عکس

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان داخل لیموزین / لباس ناجور پوشیده بود و من تسلیم شیطان شدم

میهمانی شبانه مست شدم و سهیل مرا آزار و اذیت کرد

شوهرم 2 مرد را اجیر کرده بود تا مرا کتک بزنند اما آنها دست و پای مرا بستند و ...

رفتار وقیحانه داماد با نوعروس 20 ساله در شب جشن تولد

شکایت مادر از کثیف ترین پسر

انتقام وحشتناک پسر جوان از زن آرایشگر و دوست بیوه اش

عمل زشت با دو دختر در حمام

 

کدخبر: 224690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟