بازیگر تبلیغات نوستالژیک شامپوی ایرانی دختر 18 ساله است نه مرد 46 ساله ! / مدیر شرکت خبر از شکایت داد +عکس

وی ادامه داد: موضوع این حرکت صرف نظر از مشکلاتی که شاید برای ما ایجاد کند بیشتر با تولید ملی آسیب رسانده و تخریب می کند. افرادی که دست به چنین کاری می زنند نیت شوم دارند و نباید اجازه داد کسی به تولید ملی آسیب برساند. میرزایی افزود: ما شکایت کرده ایم، چون باید دست این افراد را که به دنبال تخریب تولید ملی هستند را قطع کرد.

طی روزهای گذشته تصویری با ادعای این که عکس میانسالی بازیگر یکی از به یادماندنی ترین تبلیغات تلویزیونی است در فضای مجازی منتشر شده بود صحت ندارد.

اما واقعیت این است که صاحب عکس سمت چپ فردی 46 ساله است که دوران کودکی‌اش به سال ها پیش از انقلاب برمی‌گردد و در زمان پخش این آگهی تلویزیونی بیش از 30 سال داشته است.
در همین رابطه وی در گفت و گویی با انتقاد از کانال‌های منتشر کننده عکس هایش در کنار عکس این بازیگر پیام بازرگانی گفت: تعجب می‌کنم که چگونه کانال ها و برخی رسانه‌ها بدون اندکی توجه عکس من که 46 ساله هستم را به عنوان بزرگسالی این کودک منتشر می کنند.
وی در ادامه در خصوص نحوه انتشار عکس اش در فضای مجازی گفت: من عکس خودم را که در مراسم عروسی یکی از بستگان گرفته شده بود را برای چند روز در پروفایلم گذاشتم و بعد از چند روز برداشتم. در ابتدا چند گروه تلگرامی کوچک این تصویر را منتشر کردند و من هم با شوخی از کنار آن رد شدم اما امروز این عکس بازتاب فراوانی در کانال های خبری مهم پیدا کرده که باتوجه به شغل ام این موضوع برایم نگران کننده تر است.
ملکی همچنین گفت: نمی‌دانم با این سوءتبلیغی که برای این شرکت شده است حالا باید جواب آن شرکت را هم بدهم یا خیر؟ ولی باید بگویم که من تا به حال از محصولات این شرکت استفاده نکردم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

داماد تهرانی از ماه عسل باز نگشت

وقتی سر زده به خانه رفتم مهراد و رزیتا را در شرایط بد در اتاق خواب دیدم / داماد در همان شب عروسی هیزی کرده بود

نیمه شب سایه ای را بالای سرم دیدم فکر کردم شوهرم است اما...

دست پرویز را گاز گرفتم تا گوشی اش را بگیرم مرا به گوشه ای انداخت و آن اتفاق افتاد + عکس زن جوان در دادگاه


اقدام بی شرمانه شوهرم با دختر خوانده 6 ساله ام را دیدم / سرنوشت تلخ سارا با پدرخوانده کانادایی اش


بیماری خواهر مجری معروف بخاطر شایعه سرطان برادرش! +عکس

سوتی وحشتناک سحر قریشی در کنار تصویر جدیدش +عکس

کدخبر: 224884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟