آخرین جزئیات از شهرزاد 2 +عکس جدیدترین بازیگر سری دوم

امیر جعفری در حالی به پروژه شهرزاد 2 به کارگردانی حسن فتحی پیوسته که اولین تجربه او با فقتحی مسیر بازیگری اش را تغییر داد. تا پیش از سال 86 جعفری تنها به عنوان بازیگر کمدی معروف بود اما در رمضان آن سال فتحی با سپردن نقش کاملا جدی و تلخ جلال در سریال «میوه ممنوعه» تحول مهمی در مسیر بازیگری او به وجود آورد.

این دو پس از میوه ممنوعه در دو فیلم سینمایی «کیفر» و «پستچی سه بار در نمی زند» باز هم با یکدیگر همکاری داشتند که هر دو هم آثار موفقی لقب گرفتند. جعفری این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور است و فصل دوم شهرزاد هم طبق خبرهای قبلی قرار است از 12 مهر ماه کلید بخورد.

پیش از این حضور رویا نونهالی به عنوان اولین بازیگر سرشناس سری دوم این مجموعه قطعی شده بود.

همچنین نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی از آغاز فیلمبرداری شهرزاد 2 خبر داد و گفت: طبق آخرین خبرهایی که دارم فیلمبرداری کار از پانزدهم مهر ماه شروع می شود.
وی در مورد تغییرات صورت گرفته در قسمت دوم شهرزاد گفت: فعلاً قرارداد حضور در شهرزاد 2 را بسته ام اما واقعیت امر اینکه هنوز فیلمنامه را به من نداده اند و آن را نخوانده ام و از تغییرات در سری دوم شهرزاد بی خبرم
ادبی که این روزها مشغول تمرین نمایش سردار به کارگردانی نادر برهانی برند است، در مورد این نمایش افزود: قصه نمایش داستان سرداری است که سال ها در جنگ بوده و پس از پایان آن همچنان اثرات جنگ و برخی عذاب وجدان ها در وی دیده می شود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایش در مورد جنگ و تاثیرات جنگ بر انسان ها است و یک قصه انسانی در آن اتفاق می افتد. 
گفتنی است نمایش سردار با بازی هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، نداکوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی و میرطاهر مظلومی از امروز ساعت 19:30 در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشک های پسر دانشجو در دادگاه قتل هم کلاسی

پیامک جان دو نوزاد را گرفت + عکس

قتل پسرخوانده برای انتقام جدایی از همسر + عکس

به شوهرم گفتم با بهنام دوست شدم طلاقم بده قبول نکرد / حتی بهنام هم با او صحبت کرد ولی ... + عکس

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

کدخبر: 225420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟