ژاله علو جانشین زنده یاد مرتضی احمدی در مجموعه شکرستان می شود +عکس

سری جدید «شکرستان» به کارگردانی محمدرضا فخرایی زاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی با موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید ملی به زودی از شبکه های تلویزیون روی آنتن می رود.

این مجموعه با تکنیک کات اوت ساخته می شود و قصد دارد مردم را با کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی آشنا کند و سپس به آنها آموزش دهد که برای ایجاد تحول در چرخه اقتصادی کشور از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

حمید برزگر نویسنده سریال های طنز تلویزیون نگارش فیلمنامه «شکرستان» جدید را بر عهده دارد. شخصیت های اصلی نظیر اسکندر، ننه قمر، بهلول، پادشاه و وزیر، پهلوان، قاضی و… همچنان در این مجموعه حضور دارند.

شوکت حجت ضمن اینکه سرپرست گویندگان این مجموعه است همچنان گویندگی نقش اسکندر نوزاد شش ماهه این اثر را به عهده دارد. ژاله علو نیز به جای مرحوم مرتضی احمدی در نقش روای گویندگی می کند. مهدی آرین نژاد، فرانک رفیعی، نرگس فولادوند و علی همت مومیوند از دیگر گویندگان این مجموعه هستند.

سری جدید «شکرستان» در مرکز پویانمایی صبا تولید می شود و سایر عوامل تولید آن عبارتند از: سوپروایزر انیمیت: صادق حسنوند، کانسپت بک گراند و رنگ آمیزی کاراکتر: محمد جوادی و فاطمه قادری، کنترل تولید: سمانه تورجی، رنگ آمیزی بک گراند: مهدیه پارسا و سمیه مکی، کارگردان فنی: مهدی زنگنه بار، اسکن: راضیه کریمی زاده، لی اوت: شیدا ارژنگ، آهنگساز: مهرداد نبی، کامپوزیت: ادریس محمدی، مسئول ای تی: احسان تیمار.

پیش از این اعلام شده بود احسان کرمی به عنوان راوی این مجموعه عروسکی انتخاب شده است؛ کاری که پیش از این توسط زنده یاد مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن انجام می شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشک های پسر دانشجو در دادگاه قتل هم کلاسی

پیامک جان دو نوزاد را گرفت + عکس

قتل پسرخوانده برای انتقام جدایی از همسر + عکس

به شوهرم گفتم با بهنام دوست شدم طلاقم بده قبول نکرد / حتی بهنام هم با او صحبت کرد ولی ... + عکس

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

 

کدخبر: 225423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟