یک کمدی صدرنشین گیشه سینمای جهان شد +عکس

جدیدترین دنباله مجموعه فیلم‌های «بریجیت جونز» با بازگشت رنه زلوگر و کالین فرث در نقش‌های قدیمی‌شان، اگرچه در گیشه امریکای شمالی با استقبال سرد تماشاگران روبه‌رو شده اما سینماروهای سراسر دنیا با استقبال گسترده از این کمدی عاشقانه، فروش جهانی فیلم را به بیش از 83 میلیون دلار رسانده‌اند. همزمان، بازسازی وسترن کلاسیک «هفت دلاور» با فروش 19.2 میلیون دلاری رتبه دوم جدول پرفروش‌های گیشه جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش «ورایتی»، سومین دنباله سری فیلم‌های «بریجیت جونز» که در حال حاضر در 47 منطقه دنیا روی پرده است، بعد از دو هفته اکران به فروشی برابر با 83.6 میلیون دلار دست یافته است. زلوگر بعد از شش سال دوری از عرصه بازیگری یک‌بار دیگر در نقش شخصیت اصلی این کمدی عاشقانه بازگشته و فرث نیز در نقش «دارسی» مرد زن‌ذلیل زندگی او ظاهر شده است. «بچه بریجیت جونز» از آخر هفته گذشته در هشت منطقه از جمله نیوزیلند، هند، مصر، ایتالیا و تایلند روی پرده رفت. ساخته جدید شارون مگوایر که سال 2001 «خاطرات بریجیت جونز» را کارگردانی کرده بود، همچنان در گیشه بریتانیا صدرنشین است و حدود 30 میلیون دلار در سینماهای این کشور درآمد کسب کرده است.

بازسازی «هفت دلاور» (The Magnificent Seven) به کارگردانی آنتوان فوکوا که محصول مشترک استودیوهای «متروگلدوین‌مایر» و «سونی» است با 19.2 میلیون دلار فروش آخر هفته در رتبه دوم جدول پرفروش‌های گیشه جهان قرار گرفت. این فیلم 90 میلیون دلاری به مدد محبوبیت ستاره‌هایی مانند دنزل واشنگتن و کریس پرت موفق شد علاوه‌بر فروش موفقیت‌آمیز افتتاحیه در گیشه امریکای شمالی (35 میلیون دلار)، سینماروهای خارج را نیز راهی سالن‌های سینما کند. کل فروش جهانی فیلم تا امروز به 59.8 میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن سه بعدی «لک‌لک‌ها» محصول جدید «برادران وارنر» نیز با نمایش در 33 منطقه دنیا، موفق شد 18.3 میلیون دلار بفروشد و رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم گیشه جهان را به خود اختصاص دهد. فروش فیلم در سینماهای چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمای جهان، حدود 5.2 میلیون دلار برآورد شده است.

انیمیشن موفق «زندگی مخفی حیوانات خانگی» نیز با 8.1 میلیون دلار فروش آخر هفته در رتبه چهارم قرار گرفت و کل فروش جهانی خود را به بیش از 820 میلیون دلار رساند. همچنین فیلم زندگینامه‌ای «سلی» جدیدترین ساخته کلینت ایستوود با کسب 6.5 میلیون دلار درآمد در روزهای آخر هفته، پنجمین فیلم پرفروش گیشه جهان شد. «سلی» با بازی تام هنکس که از همین حالا به عنوان یکی از مدعیان جدی اسکار به شمار می‌رود تا امروز 127 میلیون دلار در گیشه سینماهای سراسر دنیا فروخته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز در خانه اش خود را حلق آویز کرد + عکس

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

دختر وقتی از پنجره اتاق خواب را نگاه کرد پدر و مادرش را در وضعیت هولناکی دید / جزئیات یک واقعه تلخ

فیلم جستجو برای یافتن سرنخی از ناپدید شدن کودک 21 ماهه + عکس

اعتراض به بازیگر مشهور زن ایرانی بخاطر مجرد ماندن در 43 سالگی و واکنش وی

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

فیلم سیکاریو؛ یک زن خشن در جنگل خشونت مردانه +فیلم

 

کدخبر: 225608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟