لاله اسکندری سال 96 وارد تهیه کنندگی در سینما می شود/ فیلم «مالیخولیا» در مورد قضاوت است

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون که فیلم «مالیخولیا» به کارگردانی آتش زمزم را در صف اکران دارد، درخصوص عدم حضور فیلم «مالیخولیا» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: در جشنواره فجر سال گذشته حجم کارهایی که به این جشنواره ارسال شده بود زیاد بود و این فیلم هم در مرحله راف کات به جشنواره ارسال شد و موفق به حضور در این جشنواره نشد.

وی با اشاره به داستان محوری فیلم و علت انتخاب این اسم برای فیلم گفت: داستان فیلم در اصفهان و در مسجد امام و مسجد شیخ لطف الله می گذرد و به معماری شاخص ایران میپردازد، من هم نقش فردی را دارم که گنبد مسجد امام اصفهان را مرمت می کند و انتخاب این اسم به خاطر قصه فیلم است، در فیلم قصه ای را از سه شخصیت اصلی می بینیم که 3 بار روایت می شود و نمی توانیم متوجه شویم کدام شخصیت درست می گوید و موضوع قضاوت محور این فیلم است.

بازیگر فیلم «مالیخولیا» درخصوص حضورش در جشنواره فجر 35 در سال جاری گفت: صحبت هایی صورت شده، اما فعلا در مرحله فیلمنامه هستیم که به موضوعی اجتماعی می پردازد.

اسکندری در پاسخ به این سوال که برخی از بازیگران سینما وارد حوزه فیلمنامه نویسی و کارگردانی شده اند شما برنامه ای برای کارگردانی در سینما ندارید؟ گفت: علاقه من بیشتر به حوزه تولید و تهیه کنندگی است و امیدوارم در سال 1396 بتوانم وارد این عرصه بشوم و تصور می کنم آرزوها و خواسته هایی که خودم بعنوان یک بازیگر از تهیه کننده داشتم حالا خودم برای بازیگران دیگر انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که چرخه پیچیده پروانه ساخت، پروانه نمایش و اکران شما را خسته نمی کند؟ گفت: تهیه کنندگی سخت تر از بازیگری است، ولی باید تاوان چیزهایی که دوست دارم را بدهم و تصور می کنم اگر در حوزه تهیه کنندگی وارد شوم تاثیر گذارتر خواهم بود.

 

کدخبر: 226157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟