فارست ویتاکر در «پلنگ سیاه» بازی می‌کند + عکس

پیش از این، حضور چادویک بوزمن در نقش قهرمان اصلی و همچنین رایان کوگلر سازنده فیلم «کرید» به عنوان کارگردان این پروژه سینمایی قطعی شده بود. استودیوی «مارول» اولین‌بار، ماه مه گذشته در فیلم «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» از شخصیت «پلنگ سیاه» رونمایی کرده بود تا فیلم مستقل ابرقهرمانی دیگر از کتاب‌های مصور را فوریه 2018 (بهمن 96) روانه پرده سینماها کند.

به گزارش «ایندیپندنت»، بوزمن بازیگر 39 ساله قرار است در نقش شخصیت «تچالا/ پلنگ سیاه» جلوی دوربین برود؛ شاهزاده‌ای از سرزمین واکاندا در افریقا که باید بعد از قتل پدرش تاج و تخت پادشاهی را پس بگیرد. مایکل بی. جردن بازیگر فیلم «کرید» و لوپیتا نیونگ‌ا‌ُ بازیگر برنده اسکار از دیگر چهره‌های سرشناس این پروژه سینمایی هستند.

ویتاکر بازیگر باسابقه امریکایی نیز در نقش شخصیتی به نام «زوری» یکی از ریش‌سفیدهای واکاندا ظاهر خواهد شد. بازیگر 55 ساله که اخیرا در فیلم «چپ‌دست» ساخته آنتوان فوکوا ایفای نقش کرده بود، امسال پاییز شلوغی در پیش دارد و با دو فیلم از جمله «ورود» به کارگردانی دنی ویلنوو و «جنگ‌های ستاره‌ای: یک‌نفر سرکش» به سالن‌های سینما می‌آید.

کوگلر با همکاری جو رابرت کول این روزها مشغول نگارش فیلمنامه «پلنگ سیاه» هستند. کوین فایگی تهیه‌کننده سینما و رییس استودیوی مارول تهیه و تولید این پروژه را برعهده دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 226634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟