سلفی آیینه ای جالب خانم بازیگر پس از گریم در کنار تصویر چهره اصلی اش +عکس

«لبخند رخساره» سریالی به قلم سعید نعمت ا… و کارگردانی بهرنگ توفیقی است.
سعید نعمت ا… در گفت و گوییخبر از انتخاب تنها بازیگر این سریال کامبیز دیرباز داد و افزود: به زودی دیگر بازیگران این مجموعه نیز انتخاب خواهند شد.
زینب تقوایی که این روزها سریال «لبخند رخساره» به تهیه‌کنندگی وی مرحله نگارش فیلمنامه و انتخاب لوکیشن را پشت سر می‌گذارد، درباره موضوع داستان توضیح داد. زینب تقوایی تهیه کننده تلویزیون درباره تازه ترین فعالیت خود به مهر گفت: مجموعه تلویزیونی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی این روزها توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و به موازی نوشتن متن در جستجوی لوکیشن مناسب در فضایی خارج از تهران هستیم. وی افزود: به فراخور قصه علاوه بر تهران باید در دو شهر دیگر نیز تصویربرداری داشته باشیم و روایت به گونه ای است که یکی از این شهرها باید شهر مرزی یا بندری باشد. در بخش انتخاب عوامل هم این روزها در حال مذاکره با بازیگران هستیم. از آنجا که نسبتا کار پربازیگری است تا ۱۰ روز دیگر گروه جلوی دوربین مشخص می شوند.
تقوایی درباره محتوای این سریال نیز بیان کرد: «لبخند رخساره» اشاره به کاراکتری با همین نام دارد که تا اینجای فیلمنامه که نگارش شده، شخصیت اول داستان ما نیست. اما گره اصلی قصه با رخساره شکل گرفته و به طور کل یک ملودرام است که روایت عاشقانه هم دارد.
تهیه کننده مجموعه هایی چون «پشت بام تهران»، «مدینه» و «هفت سنگ» بیان کرد: کارهای من غالبا در باکس های مناسبتی تلویزیون قرار می گرفتند، اما چون مجموعه «پشت بام تهران» به موعد خود نرسید تابستان در یک کنداکتور غیرمناسبتی روی آنتن رفت. درباره «لبخند رخساره» هم اصراری بر زمان پخش خاصی ندارم. وی ادامه داد: به نظر من در تمام طول سال نیاز به دیدن کار خوب وجود دارد و اگرچه بهترین باکس تلویزیون ماه رمضان است اما فیلمسازان نباید تمام فکرشان به پخش در زمان خاص باشد چراکه رساندن کار در یک زمان مشخص بعضا باعث می شود از کیفیت چشم پوشی کرده و همه دغدغه گروه تولید تحویل به موقع اثر باشد.
زینب تقوایی در پایان گفت: ترجیح می دهم کار قابل دفاع بسازم تا دیده شدنش به هیچ زمانی بستگی نداشته باشد. تجربه پخش مجموعه «پشت بام تهران» نشان داد مردم در زمانی که هیچ مناسبتی هم نبود سریال را دیدند و خوشبختانه بازخوردهای خوبی گرفتیم. اگر کارها به زمانی مثل ماه رمضان یا نوروز رسید که اتفاقا مبارکی است اما اگر نرسید نباید از کیفیت کار بگذریم.

کدخبر: 226645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟