کار، تفریح یا استراحت؟ / وضعیت خوانندگان پاپ ایرانی در ایام تعطیلات

فاصله ماه‌های مهر تا آذر، ایام تعطیلی کنسرت‌های موسیقی در سطح کشور است که بهترین فرصت را برای خوانندگان موسیقی فراهم می‌آورد تا به امور دیگر زندگی‌شان برسند. 

در این بین عده‌ای از سلبریتی‌های پاپ به استراحت پرداخته، عده‌ای دیگر کوله‌بار خود را بسته و به مسافرت رفته‌اند و برخی از آن‌ها نیز در استودیوهایشان مانده و مشغول تولید و ضبط آثار جدید هستند. در این گزارش وضعیت خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در روزهای اخیر را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

محسن چاوشی و تمرکز بر فصل دوم سریال "شهرزاد"

محسن چاوشی یکی از پرکارترین خوانندگان موسیقی کشور است که معمولاً بیش از دو، سه روز دوری از استودیو را نمی‌تواند تحمل کند. این خواننده در روزهای اخیر چند سفر کوتاه‌مدت به شهرهای مختلف کشور داشت و اکنون برای تولید آثار جدیدی که قرار است برای فصل دوم سریال "شهرزاد" بخواند، به استودیو شخصی خودش بازگشته است. ضبط و فیلمبرداری فصل جدید سریال "شهرزاد" چند روزی است که در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است و چاوشی هم به عنوان خواننده این سریال، همگام با فیلمنامه قطعات موسیقی مرتبط خود را تولید می‌کند، آثاری که از ابتدای سال 96 تا پاییز سال آتی به مرور در ماه‌های مختلف منتشر خواهند شد. علاوه بر آن چاوشی در هفته‌های اخیر قطعه جدیدی در مورد واقعه سوزناک عاشورا تولید کرده که تا قبل از اربعین حسینی توسط مؤسسه فرهنگی و هنری دلصدا منتشر می‌شود.

"عاشقانه" و "شانزلیزه"؛ دل‌مشغولی‌های جدید فرزاد فرزین

فرزاد فرزین از جمله خوانندگانی است که در دنیای بازیگری هم فعال است و تا کنون در سه فیلم "پسران آجری"، "کنسرت روی آب" و "سگ‌های پوشالی" به ایفای نقش پرداخته است. او در جدیدترین اثر تصویری خود، مقابل دوربین منوچهر هادی قرار گرفته و در سریال پرستاره "عاشقانه" هنرنمایی می‌کند. فرزین در این سریال با هنرپیشه‌های مشهوری چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته‌آ بهرام، مهناز افشار، بهاره کیان‌افشار، هومن سیدی و... همبازی شده و اخیراً با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در کنار گلزار و سیدی در پشت‌صحنه سریال "عاشقانه"، حال خوب خود برای حضور در این سریال را با مخاطبانش تقسیم کرده است. حضور فرزین در "عاشقانه" در حالی است که این خواننده به هوادارانش قول انتشار آلبوم "شانزلیزه" را در زمستان سال جاری داده، عهدی که با این شرایط بعید است به آن وفا شود.

خواجه‌امیری درگیر تمرینات سخت برای تور کنسرت کانادا و آمریکا

احسان خواجه‌امیری که حدود یک ماه پیش آلبوم "سی سالگی" را منتشر کرد، بعد از یک هفته سفر به خارج از کشور، به‌تازگی دوباره به استودیو شخصی خود بازگشته و مشغول ضبط آثاری جدید است. او در روزهای اخیر ویدئویی از ضبط یکی از قطعات جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد. خواجه‌امیری همچنین در حال حاضر همراه با گروهش مشغول تمرین سخت برای آماده‌سازی ارکستر خود برای اجرا در تور کنسرت کانادا و آمریکاست. تور جدید کنسرت آمریکایی خواجه‌امیری در ماه نوامبر پهن خواهد شد و این خواننده در روزهای چهارم، پنجم و سیزدهم آبان به ترتیب در مونترال، تورنتو و ونکوور به صحنه خواهد رفت.

رضا صادقی مشغول دیدوبازدید در زادگاه خودش

رضا صادقی که معمولاً در ماه‌های محرم هر سال به زادگاه خود در روستای کریان شهر میناب می‌رود و در محله قدیمی خود به مداحی می‌پردازد، پس از پایان مراسم‌های عاشورای حسینی همچنان در زادگاهش مانده است. این خواننده در روزهای اخیر به منزل مادری‌اش رفته و با انتشار عکسی در کنار مادرش، برای سلامتی همه‌ مادرهای این سرزمین دعا کرد. صادقی بعد از بازگشت به تهران پروژه تولید آلبوم جدید خود را در پیش خواهد گرفت.

فریدون آسرایی و مهدی یغمایی آماده برای داوری در "آوانو"

مهدی یغمایی، فریدون آسرایی و پوریا حیدری سه کارشناس برنامه استعدادیابی "آوانو" هستند که فصل جدیدی از برنامه "شب‌کوک" بوده و عنوان جدیدی برای آن برگزیده شده است. مرحله ابتدایی مسابقه "آوانو" طی چند شب پیش از ماه محرم از شبکه نسیم به روی آنتن رفت، اما پخش مرحله اصلی آن به ماه آذر موکول شده است. در این مدت دو ماه، قرار است سه داور "آوانو" به همراه سایر عوامل این برنامه، قسمت‌های آن را در استودیو شبکه نسیم ضبط کنند تا مرحله اصلی این برنامه برای آذرماه آماده پخش شود. بنابراین طبق برنامه‌های اعلام شده، در روزهای آتی آسرایی و یغمایی علاوه بر تمرکز بر روی آثار شخصی خودشان، باید همه‌روزه اوقاتی را در استودیو شبکه نسیم برای داوری مسابقه "آوانو" بگذرانند.

لهراسبی و کار بر روی قطعات جدید پس از غیر مجاز شدنش!

علی لهراسبی معمولاً آلبوم‌هایش را با فاصله دو الی سه سال منتشر می‌کند و بیشتر به خواندن تیتراژهای تلویزیونی و انتشار تک‌آهنگ مشغول است. این خواننده اخیراً برای نخستین بار تیتراژ تلویزیونی را رها کرده و برای یک فیلم سینمایی به نام "غیر مجاز" اثری را خوانده که چند هفته پیش از آن رونمایی شد. لهراسبی معتقد است آلبوم دادن در حال منسوخ شدن است و امروز دیگر کمتر کسی آلبومی را می‌خرد و یا گوش می‌کند. با این وجود این خواننده هم‌اکنون در حال تولید قطعات جدیدی است که احتمالاً آن‌ها را در قالب یک آلبوم موسیقی روانه بازار موسیقی کند. لهراسبی همچنین تا پایان سال چند تک‌آهنگ نیز به دوستدارانش هدیه خواهد داد.

چند اثر جدید هدیه بابک جهانبخش به هوادارانش

"حالم خوبه" آخرین آلبوم بابک جهان‌بخش بود که در اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد. پس از آن این خواننده بااحساس کشورمان تمام تمرکزش را روی کنسرت‌هایی گذاشت که به مرور در تهران و شهرستان‌ها اجرا کرد. این خواننده اخیراً فرصت آن را پیدا کرده که از تعطیلات کنسرت به نفع ضبط چند قطعه موسیقیایی جدید استفاده کند تا با فراغ بال به پاسخ هوادارانی بنشیند که مدام از او اثر جدید مطالبه می‌کنند. جهانبخش در روزهای اخیر به هواداران خودش قول داده که ضمن ازسرگیری کنسرت‌هایش از آذرماه، با اتمام ایام عزاداری در ماه‌های محرم و صفر، چند اثر جدیدی که اخیراً تولید کرده را به مرور تا عید نوروز به علاقه‌مندانش تقدیم کند.

محسن یگانه در نیوکمپ!

محسن یگانه سال به سال کم‌کارتر می‌شود. این خواننده سه آلبوم منتشر کرد و پس از آن دیگر قصد انتشار آلبومی نداشت که به درخواست هوادارانش، آلبوم "نگاه من" را سال گذشته به آن‌ها تقدیم کرد. پس از آن یگانه فقط هر از چند گاهی یک تک‌آهنگ منتشر می‌کند و حتی از پرکاری‌اش در زمینه اجرای کنسرت هم به شدت کاسته شده است. محسن یگانه عاشق بارسلوناست و اخیراً دوباره برای یک سفر تفریحی به این بندر زیبا در کشور اسپانیا سفر کرده است. او در ابتدای هفته بازی تیم محبوبش بارسلونا را از نزدیک در ورزشگاه نیوکمپ مشاهده کرد. یگانه که حسابی در اسپانیا خوش می‌گذراند، پس از مدتی برای تمرین با ارکستر نوپای خود به ایران بازمی‌گردد تا احتمالاً با این ارکستر در جشنواره فجر به روی صحنه برود.

شهرام شکوهی و قول انتشار یک تک آهنگ جدید

شهرام شکوهی که امسال با کسالت دست و پنجه نرم می‌کرد، از حدود یک ماه پیش دوباره با قدرت کارش را از سر گرفت. این خواننده ماه گذشته در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و چند شهرستان دیگر به روی صحنه رفت تا فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را از سر بگیرد. شکوهی اخیراً در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از انتشار تک‌آهنگ جدید خود داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:هنرآنلاین

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

فیلم لحظه شلیک 17 گلوله به پسر جوان در فرودگاه + تصاویر

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

 

دختر بامزه ستاره زن سینمای ایران در کنار مادرش در ساحل +عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

کدخبر: 227425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟