ستاره و لاله اسکندری در «دریاچه ماهی» افتادند! +عکس

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» در مرحله انتخاب بازیگر Actor قرار دارد و بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و تهیه کنندگی سعید سعدی در حال حاضر در مرحله پایانی پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری تا ماه آینده آغاز می‌شود. تاکنون عوامل پشت دوربین پروژه به طور کامل انتخاب شده‌اند و در روزهای پیش رو نیز لیست بازیگران تکمیل خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم با توجه به پروداکشن عظیمی که دارد در چندین شهر مختلف انجام خواهد شد و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن‌ها نیز هستند.

1914597_297
طبق شنیده‌های خبرنگار ما، ستاره و لاله اسکندری به تازگی به این پروژه پیوسته‌اند و سایر بازیگران نیز بزودی انتخاب خواهند شد. پیش از این حضور نادر فلاح نیز در این پروژه قطعی شده بود. البته تا قبل از آغاز پیش تولید این فیلم در ماه گذشته صحبت‌هایی مبنی بر حضور یکتا ناصر نیز مطرح بود که گویا حضور وی منتفی شده است.
تست گریم نهایی بازیگران نیز این روزها در حال انجام است. «دریاچه ماهی» با فیلمنامه‌ای از مصطفی رستگار روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاوید الاثر خواهد بود. سازندگان تلاش می‌کنند تا این فیلم برای حضور در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.
«دریاچه ماهی» اولین تجربه سینمایی دوستی محسوب می‌شود که پیش از این ساخت 20 فیلم کوتاه، نیمه بلند و مستند را در کارنامه‌ هنری خود داشته است. بسیاری از این فیلم‌ها نیز در جشنواره‌های جهانی حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده‌اند. تحصیلات دوستی در زمینه کارگردانی و چهره‌پردازی بوده و وی پیش از این در سینما Cinema سابقه چهره‌پردازی داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

اصابت غافلگیرانه دو گلوله به جوان رهگذر/ پلیس:انگیزه شلیک مشخص نیست +عکس

مزاحم دوست دخترم من را نقص عضو کرد و شهلا برای همیشه تنهایم گذاشت

رانندگی مستانه جان مادربزرگ 88 ساله را گرفت +تصاویر

رفتارهای دختر باجناقم مرا از خود بیخود کرد

خوشگذرانی های دردسر ساز با دختر شیشه ای / پریسا را در وضعیت بدی در پاتوق پسران دیدم!

 

سلفی ساحلی آقای بازیگر همراه تمام اعضای خانواده اش +عکس

ترلان پروانه با رنگ موهای عجیب و کاملا متفاوت به اینستاگرام بازگشت +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی در مسابقه تیم فوتسال هنرمندان +عکس

کدخبر: 227988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟