ستاره جوان سریال آقای ربات  در نقش خواننده افسانه ای گروه کویین +عکس

«راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) عنوان این پروژه زندگینامه‌ای است که در واقع برگرفته از تک‌آهنگی است که مرکوری برای آلبوم سال 1975 گروه کویین - «شبی در اپرا» - ساخت و ضبط کرد. برایان سینگر سازنده فیلم‌ «مردان ایکس» گزینه موردنظر تهیه‌کنندگان «فاکس» برای کارگردانی این فیلم است.
به گزارش «ددلاین»، سینگر که امسال فیلم آخرالزمانی «مردان ایکس: آپوکالیپس» را بر پرده سینماها داشته، در صفحه اینستاگرام خود خبر مذاکراتش با تهیه‌کنندگان «فاکس» را تایید کرده است. «نیو ریجنسی» و گراهام کینگ (تهیه‌کننده برنده اسکار فیلم «رفتگان») نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه زندگینامه‌ای هستند.
آنتونی مک‌کارتن فیلمنامه‌نویس درام زندگینامه‌ای «نظریه همه چیز» نگارش سناریوی «راپسودی بوهمی» را به عهده داشته است. «نظریه همه چیز» که با محوریت زندگی پرفراز و نشیب استیون هاکینگ فیزیکدان معروف در سال 2014 روی پرده رفت در پنج رشته از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار 2015 شد.
فیلم زندگی خواننده سرشناس گروه کویین مدت‌ها بود که در مرحله پیش‌تولید متوقف مانده بود. پیش از این قرار بود، کینگ در مقام تهیه‌کننده این پروژه را با همکاری کمپانی «سونی» و با بازی ساشا بارون کوهن جلوی دوربین ببرد. زمانی که کوهن انصراف خود را از حضور در این پروژه اعلام کرد، کینگ بلافاصله دست به کار شد تا کارگردان و ستاره‌ای جدید را برای حضور در فیلم جدیدش پیدا کند.
به‌علاوه، برایان می و راجر تیلور اعضای اصلی گروه کویین به عنوان تهیه‌کنندگان موسیقی فیلم در تهیه و تولید این پروژه مشارکت دارند. مالک 35 ساله اخیرا جایزه امی بهترین بازیگر Actor مرد را برای ایفای نقش شخصیت اصلی سریال سایبری «آقای ربات» به دست آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

 

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

کدخبر: 229046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟