شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

شراره رخام بازیگر Actor عرصه تلویزیون و سینما Cinema در خصوص تغییرات چهره و ایفای نقش، گفت: انجام تعدادی از عمل های زیبایی مانند پروتز گاهی باعث کم کار شدن پیشنهادهای بازی به یک بازیگر می شود و این موضوع برای من هم وجود داشت اما مدت دو سال است که با عمل جراعی و تخلیه پروتز از روی برخی اعضای صورتم، این موضوع حل شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون مشغول مذاکره برای بازی در سریالی برای شبکه سه هستم و اولین صحبت کارگردان و تهیه کننده در هنگام ملاقات با بنده این بود که خدا رو شکر چهره طبیعی تری داری و مشکل قبلی حل شده است.
بازیگر سریال "پول کثیف" تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در زمان های مختلف، ذائقه جامعه دچار تغییر و به دنبال آن، سلیقه ها نیز متفاوت تر می شود و در دوره های مختلف، موارد متفاوتی مورد پسند مردم قرار می گیرد.
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: تصور می کنم سلیقه فعلی جامعه به سمت طبیعی تر شدن صورت بازیگران پیش رفته است ضمن اینکه خود من هم موافق هستم با اینکه به حالت طبیعی خودم بازگشتم.
بازیگر فیلم سینمایی Movie "زنان ونوسی مردان مریخی" توضیح داد: از اینکه ژل لبم را تخلیه کردم بسیار خوشحال هستم و بازخوردهای خوبی از این جریان دریافت می کنم. همچنین وقتی تهیه کننده ها و کارگردان ها من را می بینند بسیار ابراز رضایت می کنند و می گویند کاش زودتر این کار را انجام داده بودی.
رخام همچنین یادآور شد: در دو سال اخیر و با توجه به اینکه ژل لبم را تخلیه کرده ام، میزان کارهایی که به من پیشنهاد شده افزایش قابل توجهی نسبت به مدت زمان پیش از این دو سال، داشته است.
وی تصریح کرد: ایفای نقش در یک اثر تاریخی صد در صد در برنامه ام وجود دارد البته اگر در ایران به زندگی ام ادامه بدهم.
این بازیگر همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول بازی در نمایشی به نام "گاس" به کارگردانی فرشاد یاری هستم و علاوه بر من، رامین راستاد، کیوان خسرومرادی و رسول زنده دا نیز به ایفای نقش می پردازند. همچنین پس از اتمام اجرا در ایران در مونیخ و سپس در چند کشور دیگر نیز روی صحنه می رویم.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
میزان


اخبار زیر را از دست ندهید:

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

 

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

کدخبر: 229074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟