ساره بیات با گریمی متفاوت در بیست و یک روز +عکس

به گزارش رکناو به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلمبرداری «بیست و یک روز بعد»، اولین فیلم سینمایی Movie محمدرضا خردمندان با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده در حالی به نیمه رسیده است که هم اکنون تیم تولید پس از محمدشهر کرج و قلعه حسن‌جان، برای تصویربرداری صحنه‌های داخلی، به لوکیشن دفتر فیلمسازی در دهکده‌ی المپیک رسیدند.

«بیست و یک روز بعد» ملودرامی اجتماعی از قصه‌ی زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش روبه‌رو می‌شود.

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و امیرحسین صدیقنقش‌های اصلی بزرگسال این فیلم را بازی می‌کنند و مهدی قربانی و حسین شریفی دو بازیگر Actor نوجوان «بیست و یک روز بعد» هستند.

ساره بیات در این فیلم با گریمی متفاوت در نقشی تازه در سینمای ایران مقابل دوربین رفته است.عوامل این فیلم در تلاش‌اند تا با تدوین همزمان، «بیست و یک روز بعد» را برای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده…!»

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی از جمله بازیگرانی هستند که در نخستین محصول سینمایی باشگاه فیلم سوره نقش آفرینی خواهند کرد. باشگاه فیلم سوره زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد با خواهر زنش+ عکس

قاچاقچیان دوست خودشان را با اره برقی تکه تکه کردند+عکس

حضور روح یک زن در عکس یادگاری یتیم خانه+تصاویر

شب تولدم 19 سالگی ام در خانه فرزاد تمام هستی ام را از دست دادم

وقتی کسی در خانه نبود این مرد با دوست دخترش پنهانی به آنجا می رفتند +عکس

جزئیات گرفتار شدن هولناک 2 دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد + عکس قربانیان

 

عروسک هایی که ندانسته می شکنند / روایت دخترانی که در سن کودکی باید به اتاق حجله بروند!+عکس و فیلم

پولدارترین چهره های زیر 30 سال دنیای سینما و موسیقی چه کسانی هستند؟ +عکس

جشن تولد 750 نفری خانم بازیگر در بهترین شب زندگی اش +عکس

کدخبر: 229432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟