بازیگر زن معروف ایرانی منافق شد +عکس

خلیلی که سال گذشته فیلم«یادم تو را فراموش» را بازی کرده، امسال با زوج اوجی و سام به عنوان کارگردان و تهیه کننده همکاری می کند. او در خصوص مشغله این روزهای خود به بانی فیلم گفت: به طور دقیق نمی دانم چند فیلم برای جشنواره دارم اما یک فیلم به نام«نیمکت» به کارگردانی فلورا سام ماه گذشته تمام کردم. نقشی که به عهده گرفتم خیلی خاص و سخت بود و همان باعث شد که چالشی برایم ایجاد شود. فکر می کنم بار سوم یا چهارمی بود که اتفاق افتاد با خانم سام کار کنیم و هر بار به دلایلی این همکاری امکان پذیر نبود. کار با خانم سام و آقای اوجی بسیار خوب بود و امیدوارم فیلمشان در جشنواره امسال موفق باشد. «نیمکت» یک کار اجتماعی خاص و داستان عاشقانه ای است که در زمان جنگ اتفاق افتاده و به صورت رفت و برگشت به گذشته است. این نقش درگیری های خاص خودش را داشت چون این زن به دلیل رازهای پنهان در زندگیش به گونه ای دیگر زندگی می کند و وانمود می کند اتفاقات دیگری در شرف وقوع است. باید این نقش را به طور دائم برای خودم یادآوری می کردم و این سخت بود اما به لحاظ تم دفاع مقدس، پنجم یا ششمین فیلمی است که بازی می کنم. او درباره دیگر فعالیت های خود عنوان کرد: بعد از پایان فیلم«نیمکت» سر کار «چهل مروارید» به کارگردانی هادی حاجتمند رفتم که تم آن کاملا دفاع مقدسی و در خصوص شهدای دفاع مقدس غواص بود. این نقش هم خیلی خاص بود و خیلی دنبال نقش های خاص هستم. نقش یک زن منافق را از ۳۰ سال پیش داشتم و فلش بک به گذشته و حال دارد. برای رسیدن به این نقش کارگردان خیلی به من کمک کرد؛ چون تاریخ نزدیک بود. همه از منافقان اطلاعاتی داشتند که به من بدهند و قصه با زمینه کمپ اشرف در عراق بود. این زن حدود ۳۰ سال حبس بود که بعد از آمدن به شهدای غواص ربط پیدا می کند. بازیگر Actor سریال«کلاه پهلوی» با اشاره به پخش چندباره سریال مختار عنوان کرد: کیفیت سریال «مختارنامه» خیلی خوب است و با وجود اینیستاگرام بازخورد بیشتری دریافت می کنیم. هر زمان که مختار پخش می شود مردم به این اشاره می کنند که بهترین سریالی است که طی عمرشان دیده اند. کسانی هستند که آن قدر دوستدار این سریال هستند که با هربار پخش می بینند.

 

خلیلی درخصوص پیشنهادی که در شبکه جم به او شده بود، تشریح کرد: این پیشنهاد مربوط به یک سال و نیم قبل بود و انتخابم نرفتن بود. به هر حال از لحاظ مالی پیشنهاد خوبی است و شاید به دلیل مسائل مالی و یا فقدان توفیق در بازی سریال، برخی این پیشنهاد را بپذیرند. دلایل این موضوع متفاوت است و نمی توانم به طور قطعی درباره آن صحبت کنم. خلیلی درباره علت کمتر ساخته شدن سریالی مانند«مختارنامه» عنوان کرد: شاید تهیه کننده ها به خود بگویند که نیازی به این میزان وسواس نیست و کافی است هزینه آنچه خرج کرده ایم، تأمین شود. شاید ۱۰ سال پیش صحبت ها به اینجا ختم می شد که سعی کنیم یک کار ماندگار بسازیم. در آن زمان سر «در چشم باد» و «مختارنامه» حساسیت ها زیاد بود اما در حال حاضر تلویزیون تا این اندازه هزینه نمی کنند. دغدغه الان این است که زودتر کار انجام و هزینه آن تأمین شود.

 

خلیلی در خصوص دغدغه این روزهای خود به بانی فیلم گفت: یکی از دغدغه هایم این است که بتوانم فیلم مستندم را بعد از ۵ سال تمام کنم. در آن زمان که فیلم را شروع کردم، مادربزرگم (پروین سلیمانی) هنوز زنده بود و فکر می کردم زمانش را به دست می آورم. بعد از شروع«مختارنامه» دوباره آقای میرباقری نقش برایم نوشتند و به نقشم اضافه شد و دوباره سرکار برگشتم. بعد از آن «کلاه پهلوی» ادامه پیدا کرد و ما به پاریس رفتیم و قرار بود یکماه کار کنیم اما سه ماه طول کشید. پس از آن نقش های بیشتری پیشنهاد شد و اصلا نتوانستم این کار را تمام کنم. خیلی دوست دارم این فیلم مستند دیده شود و نه تنها برای من بلکه برای سینما Cinema عزیز است. ما دوباره کار را شروع کردیم اما به جشنواره نمی رسد. مادربزرگم ۶۲ سال در سینما و تئاتر کار کرده و قرار نیست در خصوص تمام این سال ها صحبت کنم اما همین که بتوانم گلچین کنم و بتوانم با آدم هایی که با ایشان کار کردند، مصاحبه کنم، خیلی مهم است. هرچه کار بیشتر طول بکشد، حساسیت بالاتر می رود. امیدوارم سال دیگر کامل شده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه رفتار خشن پلیس ایران با متهم فراری در پمپ بنزین + فیلم

واکنش ناجا به انتقال خودروی حامل دوکودک به پارکینگ + عکس 2 کودک

فیلم دهشتناک آزار و اذیت زن باردار در خانه سگی یک مرد وحشی (16+) + تصاویر

ارتباط کثیف دوست پسر دختر 14 ساله با خواهر شوهردار نازنین

دردسر عجیب خواستگاری استاد دانشگاه از دختر دانشجو

قاتل پس از اذیت و آزار دختر 15ساله را با 61 ضربه چاقوکشت+عکس

پزشک کثیف به زن باردار هم رحم نکرد! + عکس

 

نخستین عکس آقای بازیگر پس از جدایی از همسرش

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری دو شغل دیگر هم دارد! +عکس

ممنوع التصویر شدن مجری سرشناس ایرانی بخاطر فعالیت در فضای مجازی +عکس

کدخبر: 229618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟