هر سه دختر راکی ، میس گلدن گلوب شدند +عکس

اسکارلت ۱۴ ساله، سیستین ۱۸ ساله و سوفیا ۲۰ ساله سه دختر استالونه هستند که عنوان میس گلدن گلوب سال ۲۰۱۷ را با هم کسب کرده‌اند.

لورنزو سوریا رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود یا گلدن‌گلوب دیروز اعلام کرد برای نخستین بار سه نفر برای انجام این وظیفه و کسب این عنوان انتخاب شده‌اند.

سوفیا استالونه در این باره گفت: من و خواهرانم بسیار از لورنزو متشکریم که این عنوان را به ما داده و بسیار از این فرصت که در اختیار ما قرار گرفته هیجان‌ده هستیم.

سیلوتر استالونه یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر Actor نقش مکمل در کارنامه دارد که آن را سال پیش برای ادامه‌ای که بر فیلم «راکی» ساخته شده بود وبا عنوان «کرید» اکران شد، با تحسین زیادی روبه رو شد، کسب کرد.

به این ترتیب این سه خواهر هم در مراسم گلدن گلوب و هم در فرش قرمز آن با توجه روبه رو خواهند بود.

داکوتا جانسون، لورا درن و ملانی گریفیث از دیگر فرزندان چهره‌های سلبریتی بوده‌اند که پیشتر برای کسب این عنوان انتخاب شده‌اند. وظیفه این سه خواهر راهنمایی برندگان تا روی صحنه، بازگردان آنها به پشت صحنه و آوردن جوایز گلدن گلوب برای دادن به اهدا کنندگان آنها به برندگان شب گلدن گلوب خواهد بود. فرزند دمی مور از برندگان اخیر این عنوان بود. سال پیش کورین دختر جیمی فاکس این افتخار را کسب کرده بود.

بازیگر ۷۰ ساله هالیودی ۱۹ سال پیش با همسرش جنیفر ازدواج کرد. او پیش از این سه بار ازدواج کرده بود.

سیلوستر با بازی در فیلم جدیدش «کرید» توجه منتقدان را جلب کرد و در گیشه‌ها یسینما هم موفق بود. این بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و ورزشکار که بیش از هر چیز برای ایفای نقش شخصیتی به نام «راکی» و «رمبو» شناخته می‌شود، علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت. استالونه که از سال ۱۹۷۰ تاکنون در صنعت سرگرمی فعال است، به‌خاطر بازی در فیلم «راکی» نامزد دریافت دو جایزه اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین فیلمنامه‌ شد. وی سومین بازیگر تاریخ است که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شد. پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز این افتخار را کسب کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بانی فیلم به نقل از آسوشیتدپرس

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

16سال بیشتر نداشتم که متوجه ارتباط زشت مادرم با جوانی غریبه شدم / مادرم پس از جدا یی صیغه آن پسر شد و من ...

وقتی با پیشنهاد شیطانی 2 جوان در خیابان مخالفت کردم می خواستند مرا به زور با خود ببرند

عروس ام را قصاص کنید / محیا حرف نمی زند و شرایط روحی خوبی ندارد + عکس

ارتباط کثیف دوست پسر دختر 14 ساله با خواهر شوهردار نازنین

اعدام ستار به خاطر آزار و اذیت دختر 15 ساله / شاهرخ هم به اقدام زشت با این دختر در داخل پراید اعتراف کرد+عکس

برخورد انضباطی شدید با 3 مامور خشن پلیس شیراز در حادثه پمپ بنزین +فیلم حادثه

 

گریم متفاوت بهنوش طباطبائی در فیلمی که در آن جایگزین نیکی کریمی شد! +عکس

خانم بازیگر در کنار همسرش که خواننده معروف پاپ ایران است +عکس

روناک یونسی و همسرش در افتتاحیه یک مرکز زیبایی در کانادا +عکس

کدخبر: 229703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟