صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

لئوناردو دی‌کاپریو برای شرکت در مراسم جوایز تجارت اسکاتلند برای نخستین بار به این کشور سفر کرد.

بازیگر برنده اسکار در این سفر به رستوران «Home» رفت. این رستوران سود حاصل از فعالیت‌های خود را به افراد بی‌خانمان اختصاص می‌دهد. با حضور دی‌کاپریو در این مکان صدها تن از هواداران این بازیگر جلوی رستوران تجمع کردند و از او امضا گرفتند و با او عکس انداختند 
سال گذشته جرج کلونی در برنامه‌ای مشابه به رستوران «Social Bite»‌ رفته بود. برنامه دیدار کلونی را تام هانتر و جاش لیتل‌جان از بنیان‌گذاران این دو رستوران ترتیب داده بودند. در این رستوران‌ها مشتریان برای افراد نیازمند غذا می‌خرند.

1069004_108

پیش از حضور دی‌کاپریو در این رستوران، هواداران او با پرداخت ۵ پوند می‌توانستند در رقابت برای غذا خوردن با این بازیگر شانس خود را بیازمایند. 
الیس لاول برنده این رقابت گفت که با دی‌کاپریو درباره همکاری با مارتین اسکورسیزی، فعالیت‌های محیط‌زیستی و رییس‌جمهور شدن ترامپ صحبت کرده و دی‌کاپریو درباره رییس‌جمهور شدن ترامپ گفته است:‌ «انتخاب او بی‌شک یک شوک بود.»
رستوران «Home» چندی پیش در ماه سپتامبر افتتاح شد. مشتریان این رستوران تشویق می‌شوند که با پرداخت پول برای بی‌خانمان‌ها غذا فراهم کنند.
لئوناردو دی‌کاپریو سال گذشته برای بازی در «بازگشته از گور» برنده نخستین جایزه اسکار دوران کاری خود شد. ستاره «تایتانیک» و «گرگ وال‌استریت» در مجموع شش بار نامزد جایزه اسکار شده است.

خبرآنلاین

کدخبر: 230265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟