عکسی از چهره واقعی معصومه رحمتی بازیگر نقش حمیده در سریال هشت و نیم دقیقه

در «هشت و نیم دقیقه» پژمان بازغی در نقش امیر، شبنم قلی خانی یکتا،‌ سام درخشانی احسان،‌ آشا محرابی فروغ،‌ بهرنگ علوی فرزین و برادر فروغ، مزدک رستمی نیما برادر یکتا،‌ الهه حصاری یلدا خواهر یکتا،‌ فرناز رهنما نسرین وکیل کارخانه، بهرام ابراهیمی نورایی حسابدار کارخانه به ایفای نقش می‌پردازند. در این سریال امیر و احسان برادر و یکتا و فروغ نیز همسران آنها هستند. سیامک اطلسی مهندس تاجیک و پدر امیر و احسان است.
از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دادسرا، خیابان ظهیرالدوله حوالی شمیرانات، یوسف آباد، خانه‌ای در دربند، رستورانی در سعادت آباد و … اشاره کرد.
این سریال، قصه زنی با نام یکتا است که به‌واسطه توطئه‌ای، همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.
از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به: سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حصاری، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، مرتضی علی آبادی و مرتضی زارع اشاره کرد.
سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از ابتدای آبان ماه ۹۵ در ۲۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای به صورت هرشبی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می گردد .
فیلمنامه مجموعه توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی نوشته شده است . ضمن اینکه نام سریال ابتدا یکتا بود که بنا به دلایلی به هشت و نیم دقیقه تغییر کردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

 

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

کدخبر: 230358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟