مریلا زارعی همراه با گیتا به کالیفرنیا می‌رود +عکس

فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی به بخش رقابتی سومین جشنواره کالورسیتی کالیفرنیا امریکا دعوت شد.
«گیتا» که داستانی مادرانه دارد، ۱۳ آذرماه در نخستین روز از سومین جشنواره کالورسیتی کالیفرنیا امریکا در مجموعه سینمایی ArcLight Hollywood که محل برگزاری این رویداد سینمایی است، اکران می‌شود.
سومین جشنواره کالورسیتی از ۳ تا ۹ دسامبر (۱۳ تا ۱۹ آذرماه) در ایالت کالیفرنیا امریکا برگزار می‌شود و در آن فیلم‌هایی از سراسر جهان به نمایش درمی‌آیند.
«گیتا» پیش از این، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و چندی قبل نیز به بخش مسابقه جشنواره فیلم اوهاکا مکزیک دعوت شد.
«گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری، از تولیدات مشترک موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این فیلم از نیمه آذرماه با پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی به سرگروهی پردیس سینمایی آزادی Freedom در سینماهای کشور اکران می‌شود.
داستان این فیلم روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دلمشغولى‌هاى ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.
مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعى، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامى، بهناز جعفرى، نادر فلاح، یلدا قشقایى، کتایون سالکى، محمدحسین محمدیان و رامین افشارى در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبردارى: همایون پایور، تدوین: رضا بهارانگیز، موسیقى: سعید شهرام، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیارى‌نیک، طراح گریم: سودابه خسروى، طراح صحنه: حسن روح‌پرورى، صدابردار، بابک اردلان، طراح و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر تولید: جلیل شعبانى، مشاور کارگردان: مجتبى راعى، مجرى طرح: مهدى کریمى، مدیر رسانه: شراره داودی. محصول مشترک موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: سینما روزان

کدخبر: 230536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟