مهران مدیری در کنار رضا عطاران و سامان مقدم / ساعت پنج عصر بالاخره کلید خورد +عکس
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مهران مدیری هفته گذشته از وزارت ارشاد موفق به دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی Movie «ساعت پنج عصر» شد و فیلمبرداری این فیلم را از صبح دیروز آغاز کرده است. فیلمی که قرار بود با آغاز ایام ماه محرم و با تعطیلی ضبط دو ماهه مجموعه «دورهمی» مقابل دوربین رود که با توجه به طولانی شدن پروسه صدور پروانه ساخت و مجوز کارگردانی مدیری، مقداری دیرتر کلید خورد.
به گفته روابط عمومی این فیلم، گروه تولید در حال حاضر در آپارتمانى واقع در نیاوران حضور دارند و پس از آن برای ادامه فیلمبرداری به چند منطقه دیگر از تهران خواهند رفت.
سیامک انصارى، آزاده صمدى همراه با مهران مدیرى و ده ها چهره دیگر که این روزها مراحل تست گریم را می گذرانند، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
«ساعت پنج عصر» یک فیلم کمدی است که طبق گفته مدیری در نشست خبری این فیلم، ممکن است در هر سکانس بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر حضور داشته باشند، اما فیلم تنها یک بازیگر Actor اصلی دارد و باقی عابران کوچه و خیابان ها هستند.
این فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که این مدت زمان آخرین فرصت وی است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هر چه جلوتر می رود بزرگتر می شود. ریتم نیز مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر خواهد شد.
فیلمبردارى این پروژه را محمود کلارى برعهده دارد.
مدیری تلاش می کند تا این فیلم را برای حضور در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر آماده نمایش کند.
«ساعت پنج عصر» اولین تجربه سینمایی این کارگردان محسوب می شود که پیش از این ساخت چندین مجموعه تلویزیونی موفق و پربیننده را در کارنامه خود داشته است.
مدیری ادامه ضبط «دورهمی» را با پایان تولید «ساعت پنج عصر» آغاز خواهد کرد.
از عوامل دیگر این پروژه سینمایی می توان به علیرضا شمس به عنوان دستیار اول و برنامه ریز، محمود خرسند به عنوان مدیر صدابردارى، میشا جودت به عنوان طراح گریم، امیرحسین حداد به عنوان طراح صحنه و لباس و سیدحسین هادیانفر به عنوان جانشین تهیه کننده و مدیر تولید و علی درویش صفت به عنوان عکاس نام برد.
سرمایه گذارى این فیلم نیز برعهده اول مارکت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
کدخبر: 230782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟