«کاناپه» کیانوش عیاری فیلم دو ساعته است+ عکس

آقا کریمی که تهیه کنندگی فیلم «فرار از اردو» را هم بر عهده دارد، می‌گوید که اجازه نداشتند از نام جناب خان برای معرفی بازیگر Actor نقش اصلی این فیلم استفاده کنند.

آقا کریمی در مورد آخرین وضعیت فیلم «کاناپه» به آی سینما Cinema می‌گوید:« در حال حاضر 80 درصد از مرحله تصویربرداری «کاناپه» را پشت سر گذاشتیم و تا ده روز آینده فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید.»

مدیر تولید «کاناپه» درباره دلیل طولانی شدن زمان فیلمبرداری این فیلم می‌گوید:« علت طولانی شدن فیلمبرداری «کاناپه» به مدت زمان این فیلم باز می‌گردد. مدت زمان «کاناپه» طبق پیش بینی‌های ما نزدیک به دو ساعت است و به همین دلیل فیلمبرداری این اثر کمی طولانی شده است.»

آقا کریمی در پایان اعلام می‌کند که فیلمبرداری لوکیشن تالار وحدت به پایان رسیده و تنها لوکیشن‌های مترو، مبل فروشی و دفتر مجله برای تصویربرداری این فیلم باقی مانده است.

برای تبلیغات «فرار از اردو» اجازه نداشتیم از نام جناب خان استفاده کنیم

اما حسن آقا کریمی تهیه کنندگی فیلم «فرار از اردو» را که این روزها در حال اکران است، بر عهده دارد. این فیلم که از نوزدهم آبان ماه به نمایش درآمد با وجود داستان شاد و حضور محمد بحرانی صدا پیشه عروسک پرطرفدار جناب‌خان، نتوانسته به فروش قابل قبولی دست یابد.

آقا کریمی در رابطه با فروش کمتر از انتظار «فرار از اردو» می‌گوید:« فیلم «فرار از اردو» یک فیلم خانوادگی است اما متاسفانه امروز انگ کودک و نوجوانی به این فیلم زده شده و به همین علت سینماداران برای این فیلم سانس‌های خوب در نظر نمی‌گیرند و در یک یا دو سانس که جزو بدترین سانس‌ها هم هستند، فیلم را نمایش می‌دهد. البته ما برنامه ریزی کرده بودیم که «فرار از اردو» در فصل پاییز و با بازگشایی مدارس اکران شود، اما متاسفانه با آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، فروش این فیلم با افت مواجه شد.»

شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که می‌توانست برای تبلیغات «فرار از اردو» مفید واقع شود، حضور محمد بحرانی صداپیشه عروسک محبوب «خندوانه» به عنوان نقش اصلی این فیلم است.

این تهیه کننده درباره استفاده از نام جناب‌خان برای تبلیغ این فیلم توضیح جالبی می‌دهد: «ما برای تبلیغ «فرار از اردو» اجازه نداشتیم از نام جناب‌خان استفاده کنیم. آقای محمد بحرانی صداپیشه این عروسک از نظر تصویری در میان مردم شناخته شده نیست و این موضوع تاثیر منفی بر روی معرفی این فیلم داشت. البته هم اکنون خود عروسک جناب خان مناقشه برانگیز شده است.»

آقا کریمی در پایان اعلام می‌کند که صداوسیما نزدیک به 260 تیزر تلویزیونی به فیلم «فرار از اردو» اختصاص داد اما او معتقد است تبلیغاتی تلویزیونی در صداوسیما خیلی نمی‌تواند در معرفی فیلم‌های سینمایی تاثیر گذار باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 230882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟