تدوین «رقص پا» و «صدای منو می شنوید!؟» به پایان رسید

«رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی و «صدای منو می شنوید!؟» ساخته صادق پروین‌آشتیانی مرحله تدوین را به پایان برده‌اند و «انزوا» اولین فیلم مرتضی‌علی عباس‌میرزایی نیمی از تدوین را پشت سرگذاشته است؛ همچنین «زخم باز» حسین تبریزی که هفته آینده کلید خواهد خورد و با این‌حال فرم جشنواره را پر کرده است.

تدوین «رقص پا» به اتمام رسید

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم «رقص پا» از پایان تدوین این فیلم سینمایی Movie خبر داد. به گفته او این‌روزها در حال رایزنی برای مشخص شدن آهنگساز و تدوینگر این اثر هستند اما به زودی این مراحل نیز آغاز خواهند شد.

آن‌طور که این تهیه‌کننده توضیح داده فرم حضور در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نیز برای فیلم «رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی پر شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد علی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر، ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا به همراه همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه‌ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیر ممکن به نظر می‌رسد، کودکی در راه است.

در فیلم سینمایی «رقص پا» بازیگرانی چون مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمیدرضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی، نقی سیف جمالی و... حضور دارند.

تدوین «انزوا» از نیمه گذشت

به گفته پیمان جعفری تهیه‌کننده فیلم «انزوا»، تدوین این اثر سینمایی از نیمه گذشته و همزمان گروه به دنبال انجام دیگر مراحل فنی این فیلم است.

«انزوا» اولین فیلم سینمایی بلند مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و از متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر امسال است.

نقش اصلی این فیلم را امیرعلی دانایی برعهده دارد و بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی، همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران رجبی، امید روحانی، وحید نفر و نادر فلاح و لعیا عباس‌میرزایی از بازیگران این فیلم هستند.

همچنین در این فیلم پربازیگر هشت بازیگر Actor کودک نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

«زخم باز» هفته آینده کلید می‌خورد

فیلمبرداری «زخم باز» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد از هفته آینده در دو شهر تهران و بندعباس آغاز خواهد شد. بر اساس خبر روابط عمومی بازیگران این فیلم سینمایی انتخاب شده‌اند اما هنوز اسامی آن‌ها اعلام نشده است.

بیشترین صحنه‌های فیلم «زخم باز» قرار است در بندرعباس فیلمبرداری شود، این فیلم نیز فرم حضور در جشنواره فجر را پرکرده است.

«زخم باز» فیلمی اجتماعی است که داستان دختر نوجوانی را روایت می‌کند که برخلاف جریان تعصبات کور خانوادگی حرکت می‌کند.

تدوین «صدای منو می شنوید!؟» به پایان رسید

حسن عباسی تهیه‌کننده «صدای منو می شنوید!؟» از به پایان رسیدن تدوین این فیلم و آغاز مرحله صداگذاری آن خبر داد. فیلمبرداری این فیلم را سعید بختیاری و تدوین آن را کاوه ایمانی به پایان برده است، صداگذاری این اثر سینمایی نیز از ۷ آذرماه توسط محمود موسوی نژاد آغاز شده است.

به گفته عباسی هنوز ساخت موسیقی این فیلم باقی مانده است اما فرم حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر برای آن پر شده است.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمون دفاع مقدس آمده است: حالا بعد چند سال پسرم برگشته… ایناهاش… این کلید رو به جاش به من دادن می‌گن بیا، خوشحال باش… پسرت اومده… کلیدی که مال یه دره… یه دری که گم شده تو این شهر لعنتی… حالا من در‌به‌در، کوچه‌به‌کوچه دنبال یه درم که بهم بگه این ۲ تا تیکه استخون و این کلید زنگ زده پسرمه یا نیست.

«صدای منو می شنوید!؟» اولین ساخته سینمایی صادق پروین‌آشتیانی محسوب است که پیش از این در تلویزیون ساخت تله‌فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی را برعهده داشته.

پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی، حسن ناصری بازیگران این فیلم هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟