جایزه بهترین فیلم مستند برای فیلم هانیه یوسفیان، خانم کارگردان خوش آتیه ایران

فیلم «پدر، مادر، علی، رضا و من» اثر هانیه یوسفیان جایزه‌ی بهترین فیلم مستند، فیلم «آمین خواهیم گفت» جایزه‌ی بهترین فیلم بلند و فیلم «بی‌حوا» به کارگردانی کمیل روحانی، جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه بخش ویژه‌ی این جشنواره را که امسال به سینمای خاورمیانه اختصاص داشت از آن خود کرد.


59JzUZFtGe3f

به گفته‌ی الکساندر هایتن دبیر جشنواره‌ی فیلم مدیترانه‌ای کن، این جشنواره امسال با شعار ایجاد ارتباط میان دنیای شرق و غرب از ۵ آذرماه آغاز شده است و بیش از ۱۲۰۰ اثر در بخش‌های مختلف از سراسر جهان به این جشنواره ارسال شدند.

از اعضای هیئت داوران این جشنواره می‌توان به کن مورا تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی، آرماند ماسترویانی فیلمساز امریکایی، کاو کوهن آهنگساز امریکایی و بلال طاهری فیلمساز و پخش‌کننده‌ی بین‌المللی فیلم از ایران اشاره کرد.

جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم مدیترانه‌ای کن در شهر کن فرانسه برگزار می‌شود و فیلم‌هایی را که در جشنواره‌ی اصلی کن به دلیل عدم تطابق با سیاست‌های آن جشنواره نمایش داده نشده‌اند اما از نظر کیفی در سطح بالایی هستند را به نمایش و قضاوت Judgment مردم و داوران می‌گذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟