تصویر دیده نشده از پنج سالگی بازیگر سریال شهرزاد +عکس

مهدی سلطانی بازیگر Actor نقش هاشم خان در سریال «شهرزاد» که این روزها علیرغم همه حواشی‌ به وجود آمده همچنان در حال تصویربرداری است، در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی خود را که مربوط به سال 1355 است منتشر کرد.
سلطانی متولد سال 1350 است و در این عکس پنج سال سن دارد.
این بازیگر سینما Cinema و تلویزیون این روزها علاوه بر «شهرزاد» مشغول نقش ‌آفرینی در سریال تلویزیونی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی است.تصویربرداری این سریال از اواسط شهریور ماه امسال آغاز شد و به جز تهران سکانس‌هایی از این سریال در مشهد نیز تصویربرداری می‌شود. 
«لبخند رخساره» ملودرامی عاشقانه است که به جز سلطانی، کامبیز دیرباز، بهزاد فراهانی، بهناز جعفری، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی و .... نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده: «هیچگاه دوری، دوستی نمی‌ آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌ رسند. خلیل پدری است که فرزندش را چون جان خود دوست دارد، اما همیشه ترس از دروغی دارد که به او گفته است و حالا می‌خواهد با شهامت این دروغ را جبران کند. لبخند رخساره در مذمت دروغ است و لذت بخشش و ایثار برای یک خانواده.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟