حضور عروسک های جدید در برنامه کلاه قرمزی نوروز 96

محمدرضا هدایتی بازیگر Actor تلویزیون و صداپیشه پسرعمه زا در مجموعه کلاه قرمزی، در خصوص ساخت سری جدید کلاه قرمزی گفت: صحبت هایی برای کلاه قرمزی ۹۶ شده و احتمالا آقای طهماسبی عروسک جدید می سازد تا بچه ها در تمرین روی این عروسک ها تست شخصیت و تست صدا دهند و در آخر یکی از آنها انتخاب می شود و به بقیه عروسک ها اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در این سال ها عروسک های زیادی داشتیم که بعضی از آنها هنوز هستند و بعضی هم تغییر کردند. هنوز ساخت کلاه قرمزی شروع نشده فعلا صحبت ها شروع شده تا به قولی آماده باش باشیم.

هدایتی در ادامه در خصوص فعالیت جدید عنوان کرد: در حال حاضر سر کاری نیستم. بیشتر منتظر پروژه «ماه تی تی» آقای میر باقری هستم، قرار داد بستم و فکر میکنم اواخر سال کارم شروع شود.

گفتنی است مجموعه تلویزیونى «کلاه قرمزى» کارى از گروه کودک و نوجوان شبکه دو ویژه سال ٩۶ در جدول پخش برنامه هاى نوروزى این شبکه قرار گرفت.

«کلاه قرمزی» از عروسک هایى است که با چند نسل از مخاطبان سیما همراه بوده است و همه ساله با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می­‌آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.

این مجموعه به تهیه کنندگى حمید مدرسی؛ کارگردانى و اجراى ایرج طهماسب نوروز امسال از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟