دیدار ستاره های محبوب سینما با مقامات تایلند + عکس

در این سفر چهره‌هایی چون بهرام رادان، آتیلا پسیانی، سحر دولتشاهی، رضا یزدانی و ستاره پسیانی حضور داشتند و چند روزی را در شهر چیانگ میای که یکی از قطب‌های گردشگری و مراکز فرهنگی این کشور واقع در مرز تایلند با میانمار است گذراندند.

هنرمندان ایرانی در این سفر علاوه بر آشنایی با برخی از جذاب ترین آدام و رسوم کهن و اصیل تایلند، از نزدیک با محصولات بومی این شهر خاص که ید طولایی در تولید صنایع دستی سنتی کشور تایلند دارند نیز آشنا شدند.

هدف اصلی وزارت گردشگری تایلند از این میزبانی هر چه بیشتر به هم نزدیک شدن فرهنگ و کشف اشتراکات بومی و سنتی دو کشور عنوان شد.

26

هنرمندان ایرانی هم در این سفر و در دیدار با آقای تنس پتسوان، معاون و مشاور وزیر گردشگری تایلند در امور خاورمیانه و اروپا، ضمن تشکر از مهمان‌نوازی و دعوت این نهاد و با خاطر نشان کردن قدمت روابط فرهنگی ۴۰۰ ساله کشور تایلند و ایران که به سده ۱۶ میلادی و سفر شیخ احمد قمی به آن کشور باز می‌گردد، از هنرمندان تایلند دعوت به عمل آوردند تا آن ها نیز با میزبانی هنرمندان ایرانی و سفر به ایران از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری ایران بازدید کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟