تصویر متفاوت بازیگر معروف سریال پایتخت در فیلم جدیدش +عکس

گروه تولید فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم اکنون در حوالی جاده مخصوص کرج مشغول گرفتن سکانس‌هایی از فیلم هستند و از مدتی پیش سجاد پهلوان زاده کار تدوین را به طور همزمان آغاز کرده است.

پهلوان‌زاده پیش از این در فیلم «ایستاده در غبار» اولین فیلم بلند سینمایی مهدویان با او همکاری داشته است. همچنین بازی احمد مهران‌فر به تازگی در این پروژه آغاز شده است.

اولین نمایش «ماجرای نیمروز» که اثری متفاوت از کار قبلی مهدویان است، در جشنواره فیلم فجر امسال است.

 فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم مهدویان که یکی از ویژگی‌های «ماجرای نیمروز»به شمار می ‌رود، بر عهده هادی بهروز است که پیش از این در فیلم «ایستاده در غبار» و مستند «آخرین روزهای زمستان» با او همکاری داشته است.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می‌توان به فیلمنامه: محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری باف، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح: کامران حجازی و تهیه‌کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.

«ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

منبع: مهر

کدخبر: 232350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟