واکنش مدیرعامل منطقه آزاد روند به استعفای حمید فرخ‌نژاد چه بود؟ +عکس

اسماعیل زمانی افزود: فرخ نژاد اگر گله و شکایتی دارد می تواند با مراجعه و یا گفتمانی دو سویه در جهت رفع آنها اقدام کند.
وی اظهار کرد: فرخ نژاد اخیرا ملاقاتی با من نداشته است که موضوع لاینحل مانده ای را مطرح کرده باشد، تنها بحث صندوق توسعه هنر Art است که انجام کارهای حقوقی آن هم در حال پیگیری است.
زمانی تصریح کرد: من نیز توصیه کرده ام که کارهایشان را آغاز کنند تا کارهای حقوقی این صندوق به اتمام برسد.
از صبح امروز خبری تحت عنوان اعلام برکناری حمید فرخ نژاد از تصدی اش به عنوان مشاور هنری این سازمان و دبیری جشنواره فیلم اروند طی نامه ای ارسالی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند منتشر شد که بازتاب گسترده ای در فضاهای مجازی داشت.
در متن نامه سرگشاده ای که حمید فرخ نژاد خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اورند آورده است، آمده است: حدود سه سال پیش به نیت تحقق آرزوهایم برای آبادان و خرمشهر مظلوم و محروم و ادای دین به جوانان محروم و فراموش‌شده این دیار و احیای روزگار پرافتخار فرهنگی این دو شهر و تقسیم بضاعت هنری‌ام با آن‌ها، پیشنهاد شما را به‌عنوان مشاور هنری‌تان پذیرفتم. خدا را شکر می‌کنم در تمام این مدت بدون دریافت یک ریال از تشکیلات متمول شما همه تلاشم را تا آن‌جا که در توانم بود به‌کار بردم تا از همه ارتباط و اعتبارم در بین همکاران و مدیران فرهنگی کشور برای انجام وظیفه در قبال مردم شهرم استفاده کنم، ولی متاسفم که اعلام کنم همه با من همکاری کردند به‌جز شما و هیئت‌مدیره و زیرمجموعه فرهنگی‌تان.
در ادامه این نامه آمده است: همه تلاشم برای احداث فضاها و زیرساخت‌های هنری به وعده بی‌نتیجه و جلسات بی‌ثمر و چند عکس یادگاری مراسم کلنگ‌زنی ختم و در میان جلسات هیئت‌مدیره‌تان گم شد. از جشنواره اروند که ابتر ماند و از بودجه فرهنگی منطقه‌ای که شامل همه بود جز هنرمندان منطقه و حاصل این سه سال تلاش و دوندگی و خرج کردن اعتبارم فقط خجل بودن در مقابل همشهریان و جوانان عزیز شهرم بوده. به‌خاطر کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌تان به فرهنگ و هنر این دیار، شما و تیم‌تان را نمی‌بخشم که یادتان باشد می‌توانستید و نکردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 233017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟