شهرام حقیقت دوست یک شبه پیر شد +عکس

شهرام حقیقت‌دوست در نمایش «تیاتر سعدی، تابستان سی و دو» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حسین کیانی با نقشی متفاوت روی صحنه آمده است.

او در این نمایش نقش حسن آقا سوفلور را بر عهده دارد؛ شخصیتی که در تئاتر سعدی کار می کند و اجرای اولین شب یک نمایش آن ها با عصر 28 مرداد 1332 مصادف شده است. سن این شخصیت از شهرام حقیقت‌دوست بسیار بیشتر است و با لهجه شمالی صحبت می‌کند.

در خلاصه داستان «تیاتر سعدی، تابستان سی و دو» آمده است: «گروه تئاتری تصمیم دارند روز 28 مرداد سال 1332 (روز کودتا) نمایش‌ «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف را برای اولین شب در تئاتر سعدی روی صحنه ببرند و ...»

تئاتر سعدی یکی از مکان‌هایی است که طبق تاریخ در روز 28 مرداد 1332 به آتش کشیده شد.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از خاطره اسدی در نقش مهرزاده ایرانی، علیرضا آرا در نقش فردوس کیهان‌خدیو، شهرام حقیقت‌دوست در نقش حسن آقا، امیررضا دلاوری در نقش‌های سرگرد قربانعلی فخرایی و شعبان جعفری، مجید رحمتی در نقش‌های تقی تُمبَکی و احمد عشقی، علی سلیمانی در نقش سراب‌علی بهرام‌افشار و رویا میرعلمی در نقش لورین.حمید حسینی، سهیل ملکی، اشکان دلاوری و پدرام محمدی نیز علاوه بر حضور در گروه کارگردانی و صحنه، نقش‌های فرعی «تیاتر سعدی، تابستان سی و دو» را بر عهده دارند.

این نمایش تا پایان دی هر روز ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 233439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟