ستاره‌های معروف در میان جوایز گلدن گلوب

جزییات مربوط به این که چه کسی کدام جایزه را اهدا خواهد کرد هنوز منتشر نشده است. هفتاد و چهارمین مراسم اهدای جوایز سالانه گلدن گلوب که از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزار می‌شود، در تاریخ هشتم ژانویه (بامداد دوشنبه 20 دی) با اجرای جیمی فالون مجری معروف شبکه «ان بی سی» به شکل زنده روی آنتن می‌رود.
به گزارش «ددلاین»، از میان دیگر چهره‌های معروفی که برای معرفی برندگان جوایز امسال روی صحنه می‌روند می‌توان به درو بریمور، لارا درن و جفری دین مورگان اشاره کرد. بریمور بازیگر Actor 41 ساله امریکایی تا امروز سه بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده و در سال 20099، جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی در سریال تلویزیونی «باغ‌های خاکستری» از آن خود کرد.
لارا درن که جزو چهره‌های قدیمی گلدن گلوب به شمار می‌رود، هم برای کارهای سینمایی و هم برای نقش‌هایی که در تلویزیون ایفا کرده، نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. او جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی در درام سینمایی «رز پریشان» (1992) به دست آورد. او همچنین تاکنون چهار مرتبه برای کارهای تلویزیونی‌اش نامزد شده که در سه دهه مختلف این جایزه را با خود به خانه برده است.
جفری دین مورگان که برای بازی در نقش «نیگان» در سریال پربیننده «مردگان متحرک» بیش از پیش به شهرت رسیده، هنوز موفق به ثبت نامزدی گلدن گلوب در کارنامه حرفه‌ای خود نشده است. با این حال، مورگان برای ایفای همین نقش، موفق به دریافت جایزه انتخاب منتقدان به عنوان بهترین هنرپیشه مهمان در سریال درام شده است.
سایر چهره‌های معروفی که در تاریخ هشتم ژانویه برای اعلام نام برگزیدگان روی صحنه خواهند رفت، عبارتند از: آنا کندریک، استیو کارل، وایولا دیویس، سی‌ینا میلر، مندی مور، دیه‌گو لونا، گلدی هاون، تیموتی اولفانت، کریس پاین، ادی ردمین، زوئی سالدانا، امی شومر، جاستین ترو، سوفیا ورگارا و ریز ویترسپون.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟