انتقاد شدید روزنامه جوان از سحر قریشی/مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟

به گزارش رکنا روزنامه جوان در واکنش به اظهارات سحر قریشی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون مطالبی را منتشر کرده است.
سحر قریشی از طریق تلویزیون و با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید.سحر قریشی از طریق تلویزیون و با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. او زمانی در گفت‌وگوهایش مدام لب به تمجید از کارگردان‌های تلویزیون می‌گشود و زمانی را که سریالی که در آن مشغول بازی بود از تلویزیون پخش می‌شد، دوره موفق سیما می‌دانست.
او چندی پیش گفته بود: «جذابیت نداشتن و تکراری بودن داستان‌ سریال‌ها باعث می‌شود بینندگان زمان خود را برای تماشای سریال‌های تلویزیون صرف نکنند.»
این بازیگر پیشنهاد جالبی به مردم می‌دهد: «یکی از بازیگران ترک مدتی قبل از پروژه کاری خود انصراف داد و مردمی که طرفدار او بودند، جلوی خانه سینمای ترکیه جمع شدند و خواستار برگشت آن بازیگر شدند، این امر نشان‌دهنده‌ عشق و مدیریت درست است. مردم باید پشت ما باشند، اما مردم هم خسته شده‌اند و فیلم‌ها را بی‌انگیزه تماشا می‌کنند.»
اینجا این سؤال مطرح می‌شود که آورده و خروجی شما به عنوان یک بازیگر برای جامعه و مردم چه بوده است که حالا توقع چنین کاری از سوی مردم دارید؟ بازی در فیلم‌های سینمایی درجه چندم، شرکت در چند خیریه و گرفتن سلفی در خارج کشور نهایت فعالیت‌هایی است که داشته‌اید و مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 235585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟