امیر مهدی ژوله با گریمی عجیب و غریب +عکس

وی نوشت: تو روی هم سلام علیک میکردیم ولی پشت سر، پژمان معتقد بود من ادم بامزه ای نیستم و من فکر میکردم پژمان بی نمکه.نمیدونم با این حالی که با هم نمیکردیم چی شد که پژمان منو برای بازی تو نمایش دوباره این اهنگ رو بزن سم به داوود بنی اردلان معرفی کرد.
اعتماد داوود و حمایت های بهاره و دوستی های الناز یه طرف،حال و حولی کردیم با پژمان تو اون دوماه.مهربون و با معرفت و خوش محضر ...وبامزه و کمدی شناس و حالا با تجربه در بازی و پوست کلفت و عزیز و پر رو!
شاید باورش سخت باشه ولی پیستون راست سایپا دروازه ورود من به تاتر بوده!
شهروز دل افکار رو بار اول سر خوب بد جلف پیمان دیدم.یه سکانس داشتیم که من متهم بودم و شهروز بازپرس.خونگرم و خوش موج با کلی انرژی مثبت.بعد از ضبط اون سکانس که حالا لاشه ش توی فیلم هست،گفت تو باید بیای تاتر خیلی خوبی.گفتم برو بابا.تعارف میکرد به نظرم.
روزگار گذشت و مصطفی کوشکی درجه یک دعوتم کرد برای بازی تو رویای یک شب نیمه تابستان.همه ستاره.سلطان بیان و بدن.کی میخواست دو هفته ای به این بچه ها برسه.هدایت های مصطفی و رفاقتهای صادق و علیرضا و نازآفرین و غزل و همه یه طرف،شهروز دل افکار هم همون طرف.
از تمرینهای بیان بگیر تا بیلاخی که بعد از هرصحنه نشونم میده که یعنی خوب بود تا شیرموز انبه ها و انار گریپ فوروت های بعد از اجرا.
حالا این قاب برام خیلی عزیزه.دمتون گرم رفقا.بوس بهتون.
.
رویای یک نیمه شب تابستان.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 235795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟