زندگی لادن طباطبایی و دخترش فیلم شد +عکس

به گزارش روابط‌عمومی این فیلم، دکتر سولماز صدقی ـ مستندساز و آرشیتکت نامدار ـ که با فیلم مستند «فرشته‌ای در خانه من» در دومین دوره جشنواره مستندهای سلامت کشمیر حضور داشت، موفق شد با فیلم خود به مرحله سه اثر برگزیده جشنواره راه پیدا بکند. این فیلم از میان 6500 فیلم ارسالی به جشنواره کشمیر به عنوان یکی از سه مستند برگزیده انتخاب شده است.
گفتنی است مراسم اهدای جوایز این جشنواره به دلیل ناامنی‌های موجود در منطقه در تاریخ مقرر برگزار نشد اما جوایز برگزیدگان روز چهارم ژانویه 2017 برای آنها ارسال خواهد شد و مراسم تقدیر از برندگان به زودی برگزار می‌شود.
مستند «فرشته‌ای در خانه من» با مدت‌زمان 33 دقیقه، روایتی است از زندگی بازیگر Actor مطرح سینمای ایران، لادن طباطبایی و دخترش سُها که از بیماری اوتیسم رنج می‌برد.
در این فیلم، لادن طباطبایی، سُها تهرانی، مسیح میرحسینی و سردار گونتاش به روایت ماجرا می‌پردازند. همچنین هنرمندانی نظیر مهتاب کرامتی، مریلا زارعی، رویا نونهالی، شقایق دهقان، هنگامه قاضیانی، شهرزاد محمدی، مژگان رمضان‌پور و علی اسدی در مستند «فرشته‌ای در خانه من» حضور دارند. دیگر عوامل فیلم عبارتند از: دکتر الناز صدقی(مشاور فیلمنامه)، جعفر اصلانی(مدیر تصویربرداری)، ربین تباک(صدابردار)، سهراب نوربخش(تدوین و تصحیح رنگ)، استودیو تنگرام (طراحی گرافیک).
دکتر سولماز صدقی در رشته معماری تحصیل و دکترای معماری خود را از niutm.us دریافت کرده است. او تا کنون در زمینه معماری و در کشورهای ایران و ترکیه فعالیت‌های زیادی داشته. سپس با تحصیل در رشته کارگردانی و دریافت مدارک عالی‌رتبه، به ساخت فیلم کوتاه و مستند روی آورد. همچنین صدقی تجربه طراحی صحنه در سینما Cinema داشته که از جمله فعالیت‌های او در این زمینه، طراحی صحنه فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی بوده است.
مستند «فرشته‌ای در خانه من» پیش از این تک‌نمایش‌هایی در سینماتک خانه هنرمندان و دهمین جشنواره بین‌‌المللی سینماحقیقت داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

F-(2)F-(1)F-(4)

 

 

 

 

کدخبر: 235849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟