فروش بلیت خواننده معروف رکورد زد

محسن رجب‌پور مدیربرنامه و تهیه‌کننده آلبوم و کنسرت‌های حامد همایون در ارتباط با اجرای این خواننده در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گفت: کنسرت حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر، اولین اجرای رسمی این خواننده خواهد بود که در آن از ارکستر "ترانه‌‌وار" رونمایی می‌شود.

رجب‌پور در این‌باره گفت: رهبر این ارکستر سامان امامی و سرپرست آن مهیار رجب‌پور خواهد بود.

وی در مورد نوازندگان ارکستر حامد همایون توضیح داد: ارکستر "ترانه‌وار" 9 نوازنده دارد که 7 تای آن‌ها نوازندگان پاپ و دو تای دیگر نوازنده‌ سازهای موسیقی سنتی خواهند بود. در این کنسرت سامان امامی (گیتار و کیبورد)، سینا ذکایی (دودوک)، پیمان لطیفی (درامز)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشانی (گیتار)، امیرحسین توکلی (تار و سه‌تار) و علیرضا توسلی (دف) خواهند نواخت.

این تهیه‌کننده با اشاره به تأخیر در انتشار آلبوم "دوباره عشق" و موکول شدن انتشار آن به تاریخ پنج‌شنبه 23 دی، به رپرتوار اجراهای حامد همایون در جشنواره فجر را این‌گونه گفت: اجراهای حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر شامل 17 قطعه خواهد بود که از میان این قطعات، 11تای آن پیش‌تر منتشر شده و 6 قطعه دیگر از آثار آلبوم "دوباره عشق" هستند.

محسن رجب‌پور در ارتباط با رکورد فروش بلیت اجراهای حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر گفت: بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر از ساعت 2 بعد از ظهر شروع شد و تا ساعت تا ساعت 10 شب همه بلیت‌های 4 اجرای ایشان به پایان رسید. بنابراین 8 هزار بلیت کنسرت حامد همایون در 8 ساعت به فروش رسید که این اتفاق یک رکورد فوق‌العاده محسوب می‌شود.

مدیر موسسه ترانه شرقی دلایل این موفقیت حامد همایون را این‌چنین توضیح داد: با توجه به برنامه‌ریزی که برای حامد همایون انجام شد، مراحل معروف و محبوب شدن ایشان از قبل پیش‌بینی شده بود. اکثر خوانندگان در سال اول فعالیت‌شان یک آلبوم با 8 قطعه منتشر می‌کنند ولی ما قبل از انتشار آلبوم ایشان، 12 قطعه را با برنامه‌ریزی و جامعه‌شناسی هنری حال حاضر منتشر کردیم تا همین باعث شود که ایشان جزو انگشت‌شمار هنرمندهای ایران باشد که در کمتر از چهار ماه به صدر محبوبیت عام برسد.

رجب‌پور در پایان صحبت‌هایش درباره آن‌که موفقیت حامد همایون قابل پیش‌بینی بود یا خیر، گفت: من 7-26 سال است که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنم و در 15 سال اخیر همه هم و غمم را برای جامعه‌شناسی در حوزه هنر Art و اقتصاد هنر گذاشته‌ام. بنابراین ما خودمان هم غیر از این برداشتی نداشتیم. به خاطر فعالیت چند ساله‌مان در حوزه جامعه‌شناسی و آسیب‌شناسی هنر و برنامه‌ریزی‌های مداومی که داشته‌ایم، پیش‌بینی‌مان این بود که چنین اتفاقی تا اول مهرماه برای آقای همایون رخ بدهد که خوش‌بختانه ایشان زودتر و فقط 4 ماه پس از شروع فعالیت‌شان به محبوبیت عام رسید.

حامد همایون در روزهای سه‌‌شنبه 28 و چهارشنبه 29 دی‌ماه طی چهار سئانس در ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟