خاک صحنه خوردن ملیکا شریفی نیا در 3 سالگی!+فیلم
حجم ویدیو: 12.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

وی در توضیحات این ویدئو نوشت:اندر حکایتِ "خاکِ صحنه خوردن " از دوره ی طفولیٓت !

همراهان همیشگی

چند وقت بود می خواستم به مناسبت یک میلیونی شدن پست بذارم هی وقت نمی شد ! چون دلم می خواست یک پست متفاوت و جذاب باشه ، بعد تصمیم گرفتم برای اولین بار این فیلم رو از پشت صحنه ی سینمایی " اوینار " براتون بذارم که هم یه کم به بی خیالی ملیکای ٣ ساله بخندین و هم با مصائب سینما بیشتر آشنا بشین ! این فیلم درباره ی بمباران حلبچه ست و ما همه جنگ زده ایم به همین دلیل گریممون این جوریه ، البته کلا باید یه کم بهداشتی تر می بود جریان ! ولی خودمونیم واقعا اون موقع امکانات نبود ! مجبور بودن خاک واقعی بریزن تو صورتِ بازیگر !! همه ی اینا به کنار من عااااشق اون مکالماتِ پس زمینه ام ! بخصوص مامانم که می گه نفس بکش تموم شه.. خخخب حالا دیگه نفس نکششش !!!

اصل مطلب اینکه عزیزان دلم ، واقعا و از ته قلبم ممنونم از اینهمه عشق و مهری که به من می دین

شک نکنین که انرژی های بی نظیرتون تاثیر معجزه آسایی روی زندگی من داره و هر وقت روحیه م بٓده با محبت های بی دریغ شما از جا بلند می شم و به زندگی لبخند می زنم و اینو بدونین که تک تک کامنت هاتون رو می خونم ، منو ببخشید که به دلیل مشغله ی کاری فرصت نمی کنم به همشون جواب بدم ، چند وقتیه که سعی می کنم دایرکت های قشنگتونم بخونم و خیلی دوست دارم جواب همه رو بدم ولی انقدر لطف و محبتتون زیاده و وقتِ آزادِ من کم ، که واقعا جواب دادن به همه غیر ممکنه... ولی یادتون نره که عاشق همتونم و افتخار می کنم که همراهانی مثل شما دارم و لذت می برم از اینهمه محبتی که در وجودتون موج می زنه... خلاصه که عاشقتونم و یک میلیونی شدنمون مبارک

پ ن : در رابطه با لاغری ، عزیزان دلم ممنونم بابت کامنتهای خوبی که دادین چه زیر پست چه تو دایرکت ، همه رو خوندم و انرژی گرفتم و فکر نکنید توجه نکردم چون اکثر شما عزیزان درباره ی روش لاغریم پرسیده بودین دیدم باید یک پست اساسی درباره ش بذارم و باز به دلیل مشغله ی زیاد نشد . فقط خواستم بدونید که سوالاتون از یادم نرفته و به زودی جواب همه تون رو در یک پست خواهم داد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟