گروه رستاک و شور و هیجان در تالار وحدت

تالار وحدت در دومین روز جشنواره موسیقی فجر میزبان نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران و همچنین گروه رستاک بود.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در نخستین اجرای خود در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر، پوئم سمفونی «سرزمین دلاوران» اثر احمد پژمان، مارش اسلاو اثر ایلیچ چایکوفسکی، پاوان اثر گابریل فوره، پوئم «آوای مردگان» اثر کامیل سن‌سان و «بر فراز کوه سنگی» اثر مودست موسورسکی را با رهبری شهرداد روحانی برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک اجرا کردند.

تشویق‌های مخاطبان در پایان نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران به قدری بود که شهرداد روحانی پس از خروج از صحنه، دو بار به صحنه بازگشت و ارکستر با رهبری او قطعاتی را خارج از برنامه اصلی برای حاضران اجرا کرد.

پس از ارکستر سمفونیک تهران، نوبت به گروه محبوب و پرطرفدار رستاک رسید تا شور غیرقابل وصفی که با اجرای ارکستر سمفونیک در تالار وحدت آغاز شده بود را با اجرای قطعات شاد و ریتمیک از سراسر ایران به اوج هیجان برساند.

گروه رستاک در دومین روز جشنواره موسیقی فجر مجموعه‌ای از آثار جدید خود را به همراه چند قطعه پرطرفدار از آلبوم‌های قبلی‌شان، با تنظیمی جدید برای حاضران در تالار وحدت اجرا کرد.

در این اجرا رستاک با اجرای آثاری شاد و متفاوت هیجان در تالار وحدت را به اوج رسانده و قطعاتی از مناطق مختلف ایران از جمله هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کرمان، کردستان، گیلان، فارس، لرستان و آذربایجان را اجرا کردند.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به مدیریت حمیدرضا نوربخش از 24 دی‌ماه تا 1 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟