نیکول کیدمن ناچار به توضیح شد

«هافینگتون پست» نوشت: «نیکول کیدمن» بازیگر Actor اسکاری که شهروند دوملیتی استرلیا و آمریکاست،‌ اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود: «دیگر زمانی رسیده که مردم آمریکا از رئیس جمهور منتخب خود حمایت کنند.»

این حرف‌ها درست زمانی که چهره‌های سرشناس سینما Cinema همچون «مریل استریپ» و «رابرت دنیرو» با سرسختی تمام مخالفت خود را با «دونالد ترامپ» اعلام می‌کنند، حواشی را به همراه داشت.

«کیدمن» در مصاحبه اولش گفت: «من همیشه نسبت به اظهارنظرهای سیاسی بی‌میل هستم و هرگز حرفی در دفاع از آمریکا یا استرالیا نزده‌ام. برای من خود مساله مهم است. بنابراین حرفم این است که «ترامپ» حالا انتخاب شده و ما به عنوان یک ملت باید از هر کسی که رئیس جمهور می‌شود حمایت کنیم، چون کشور بر همین مبنا شکل گرفته است. هرچه و هرطور که اتفاق افتاده، او آنجاست. بیایید شروع کنیم.»

«نیکول کیدمن» که سه جایزه مهم سینمایی اسکار، بفتا و گلدن گلوب را در کارنامه‌اش دارد، در ادامه حرف‌هایش گفته بود که در دوران ریاست جمهوری هر کسی،‌ او از مسائلی چون بهداشت و سلامت زنان حمایت می‌کند و به فعالیت‌های بین‌المللی خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

بازیگر فیلم «شیر» پس از مانور رسانه‌ها روی سخنانش و رویارویی با واکنش‌های منفی،‌ در یک مصاحبه جدید موضع خود نسبت به این مساله را شرح داد: «من می‌خواستم تاکید کنم که به دموکراسی و قانون Law اساسی آمریکا اعتقاد دارم. مساله همین‌قدر ساده بود.»

وقتی از او خواسته شد توضیح بیشتر در این‌باره بدهد، جواب داد: «من دیگر از آن مساله گذشته‌ام. حرفم همانی بود که گفتم و خیلی هم ساده است.»

اما اخیرا «مریل استریپ» در زمان دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری خود در مراسم هفتادوچهارمین دوره «گلدن گلوب»،‌ بخشی از سخنرانی خود را به مخالفت با رئیس جمهور جدید کشورش اختصاص داشت و وقتی «ترامپ» علیه او در صفحه توئیتر خود واکنش نشان داد،‌ بازیگران سرشناسی چون «جورج کلونی» و «رابرت دنیرو» به حمایت از همکار باسابقه خود برخاستند.

یکی دیگر از چهره‌های جهانی که طی یک ماه گذشته بارها به «ترامپ» تاخته، «جی.کی رولینگ» نویسنده انگلیسی رمان‌های معروف «هری پاتر» است که اعتقاد دارد روی کار آمدن فردی مثل «ترامپ» به همه مردم جهان ارتباط دارد.

او جدیدا در توئیتر خود نوشته: «آن انگشت‌های کوچک و ریز فاصله‌ای با کدهای هسته‌ای ندارند. همه ما تا گردن وارد ماجرا شده‌ایم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 238415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟