«امکان مینا» و «ربوده» در جشنواره صوفیه منار

جشنواره بین المللی «صوفیه منار» میزبان فیلم های «امکان مینا» و «ربوده» شده است. فیلم های «امکان مینا» ساخته کمال تبریزی و «ربوده شده» ساخته بیژن میرباقری با پخش کنندگی این بنیاد در نهمین جشنواره بین المللی فیلم «صوفیه منار» به روی پرده می روند.

«امکان مینا» فیلمی به نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی محصول سال 1394 است.

در این فیلم میلاد کی‌مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، سیامک احصایی نقش آفرینی می کنند. در خلاصه داستان فیلم که در دهه 60 و دوران انقلاب اتفاق می افتد آمده است: فیلم ماجرای زن و شوهری را در روزهای موشک باران تهران روایت میکند. شوهر به نام مهران با بازی میلاد کی مرام خبرنگار یک روزنامه است و به کارش متعهد است. زن به نام مینا با بازی مینا ساداتی جاسوس Spy سازمان مجاهدین خلق است. مینا خبرها و اطلاعات محرمانه شوهرش را به سازمان مجاهدین میرساند.

همچنین در فیلم سینمایی Movie «ربوده شده» که توسط بیژن میرباقری به نگارش درآمده و جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی را بر عهده داشته، نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، پگاه خسروی، مارال فرجاد نقش آفرینی کرده اند.

موضوع اصلی این فیلم اجتماعی، رفتارهای سوء در شبکه‌های اجتماعی است و داستان زوجی است که در آستانه مهاجرت دچار مشکلاتی میشوند که مسیر زندگیشان را تغییر می دهد و… .

این رویداد سینمایی از 23 دی تا 10 بهمن سال جاری در کشور بلغارستان برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 238882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟