برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی جوان در فجر امسال

بخش اول این اجرا با دونوازی بسیار زیبا و دلنواز تار و تمبک در دستگاه ماهور با اجرای تار کیارش روزبهانی آغاز شد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و شوری عاشقانه در دل حاضرین افکند.

در بخش دوم، در دستگاه همایون، قطعات پیشرو همایون به آهنگسازی حسین خوش‌چهره، ساز و آواز با شعری از شاعر نام‌آشنای پارسی سعدی، چهارمضراب همایون به آهنگسازی حسین خوش‌چهره، تصنیف سلسله موی دوست و در ادامه رنگ همایون به آهنگسازی استاد غلامحسین بیگجه‌خانی را اجرا کردند که مورد تشویق مخاطبان قرار گرفتند.

در این اجرا هنرمندان برگزیده ماهان ببری نوازنده سازهای کوبه‌ای، حسین خوش‌چهره نوازنده نی، امیرحسین رئوفی نوازنده سنتور آلتو، کیارش روزبهانی نوازنده تار، حمید فروزان نوازنده سنتور، مهرداد میرزایی نوازنده کمانچه، شایان یزدی‌زاده نوازنده سازهای کوبه‌ای و محمود صالحی به عنوان خواننده هنرنمایی کردند.

این کنسرت با نوازندگی بسیار زیبای نوازنده‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان در تالار رودکی برگزار شد.

از چهره‌هایی که در این اجرا حضور داشتند می‌توان به علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی، حمیدرضا نوربخش، مدیر جشنواره و بهرام جمالی، مدیر عامل انجمن موسیقی ایران اشاره کرد.

مراسم اختتامیه‌ی سی و دومین جشنواره‌ی موسیقی فجر به مدیریت حمیدرضا نوربخش جمعه یکم بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 238969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟