چاووش خوانی برای انقلاب

شب گذشته گروه موسیقی «آهنگ» به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی نوازنده چیره دست کمانچه در دومین سئانس از پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.

این اجرا با استقبال بسیار خوبی مواجه بود و همه صندلی های سالن پر بود. هر چند این اجرا ریتم آرامی داشت اما از جمله اجراهایی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

گروه آهنگ اجرای خود را در دو بخش روی صحنه برد. ابتدا یک تریو با حضور عود ،کمانچه،تنبک و خواننده در حدود نیم ساعت اجرا شد و در ادامه گروه نوازی با حضور ده نوازنده روی صحنه رفت. نوازندگی فوق العاده زیبای ناصحی را هم می توان ازبرجسته ترین اتفاقات این اجرا دانست.

قطعات هم از تنظیم خوبی برخوردار بودند و با توجه به اینکه گروه چاووش خوانی هایی را به مناسبت نزدیکی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب کرده بود، حال و هوای خاصی هم به سالن بخشیده بود.

حسام اینانلو و مهران مهر نیا از جمله نوازندگان و آهنگسازان مطرح هم مهمان این اجرا بودند.

مهدی امامی خواننده، سیاوش برهانی نوازنده تار، امین گلستانی نوازنده عود، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، کامران یعقوبی نوازنده تنبک، آوا ایوبی نوازنده بم تار، نازنین غنی زاده نوازنده کمانچه، وفا مصباحی نوازنده نی و آروین رئوفی نوازنده دف در این اجرا ناصحی را همراهی کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 239144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟