فِراری به دفتر جشنواره رسید

بالاخره و با تلاش تیم سازنده فیلم سینمایی Movie «فِراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری نسخه نهایی (DCP) این فیلم تحویل دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر داده شده و فیلم داودنژاد به طور قطع در بخش سودای سیمرغ این جشنواره به نمایش در می آید.

این در حالی است که هفته گذشته تهیه کننده و کارگردان «فِراری» از احتمال نرسیدن فیلم به جشنواره خبر داده بودند که با تلاش شبانه روزی تیم سازنده این فیلم نهایتا نسخه نهایی آن به دفتر جشنواره ارسال شد.

در این فیلم محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، محمدرضا داودنژاد و رضا داودنژاد به ایفای نقش پرداخته اند.

«فراری» داستان دختر 18 ساله‌ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را محسن تنابنده بازی می‌کند.

آخرین ساخته علیرضا داوودنژاد با عنوان «روغن مار» در گروه هنر Art و تجربه در حال اکران است. «کلاس هنرپیشگی»، «مرهم»، ‌«تیغ‌زن»، «هشت‌پا»، ‌«ملاقات با طوطی»، «مصائب شیرین» از دیگر ساخته‌های این کارگردان پیشکسوت سینما Cinema هستند.

عوامل فیلم «فِراری» عبارتند از کارگردان: علیرضا داوودنژاد، نویسنده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، صدابردار و صداگذار: پرویز آبنار، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: رضا سخایی، مدیر تولید: حمیدرضا وفایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی‌طاری، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، موسیقی: یحیی سپهری‌شکیب، امور فنی: نشاط پورفراهانی، فیلمبردار پشت صحنه: علی داوودنژاد، عکس: سجاد سپهری.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟