بازیگر معروف برای نهمین بار پدر شد

به نقل از فاکس نیوز، با جای گرفتن نام مل گیبسون در میان نامزدهای بخش بهترین کارگردانی سرانجام روشن شد که این کارگردان موفق شده است تا دوباره به جمع کارگردان‌های مطرح روز باز گردد و هالیوود پس از ۱۰ سال نادیده گرفتن و بایکوت کردن، وی را بخشیده است.

در عین حال دو روز پیش از اعلام نام نامزدهای اسکار، اعلام شد این کارگردان برای نهمین بار پدر شده است. گیبسون ۶۱ ساله از همسر ۲۶ ساله‌اش صاحب فرزند شده است. این فرزند پسر لارس جرارد گیبسون نامیده شد.

یک منبع خبری با اعلام این خبر گفت: مل روی ماه سیر می‌کند. گیبسون از همسر سابقش ۷ فرزند دارد و از همسر دومش یک فرزند دختر داشت. این بازیگر Actor با شریک زندگی‌اش در مراسم گلدن گلوب حضور یافته بود.

گیبسون که سال ۱۹۹۶ برای «شجاع دل» برنده اسکار شد در فیلم جدیدش با عنوان «هکساو ریج» یا «ستیغ اره‌ای» مبارزه سربازارن آمریکایی با ژاپنی‌ها را در صخره‌های اوکیناوا ترسیم کرده و در این میان یک سرباز به دلیل تعلیمات مذهبی حاضر به دست گرفتن اسلحه و کشتن Killing سربازان نیست و به جای آن با از خودگذشتگی موفق می شود تا جان بیش از ۷۰ تن از هم قطارانش را نجات دهد.

فیلم جدید گیبسون در مجموع در ۶ بخش شامل بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد برای اندرو گارفیلد، تدوین، تدوین صدا و صداگذاری نامزد شده است.

گیبسون سال ۲۰۰۶ به جرم Crime توهین به افسر پلیسی که او را در حین مستی متوقف کرده بود، بازداشت شد و در حین بازداشت این کار را توطئه «یهودی‌های لعنتی» خواند و با درز کردن این خبر با واکنش سریع صنعت سینمای هالیوود روبه رو شد و یک دهه تقریبا در بایکوت کامل به سر برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟