برگزاری کنسرت بازیگر زن قبل از عید

شهره سلطانی تجربه اجرای کنسرت را بی بدیل خواند و گفت: فعالیت در رشته موسیقی برای من تجربه تازه ای نیست و من سالیان سال است که ساز می زنم. موسیقی و تئاتر را با هم شروع کردم و پیش از این به عنوان نوازنده کنسرت های فراوانی داشته ام اما اینکه به عنوان خواننده و سرپرست به فعالیت موسیقیایی خود ادامه می دهم برای من تجربه شیرین است.

بازیگر سریال "ترش و شیرین" موسیقی را جزو لاینفک زندگی خود خواند و افزود: من با موسیقی بزرگ شده ام و از همان دوران دانشجویی هم به آن علافه داشتم. چند سالی بود که به علت درگیری و حضور در سینما Cinema و تلویزیون از موسیقی دور شده بودم ام در آثار نمایش ام همواره موسیقی اصل مهمی محسوب شده است.

وی استقبال های صورت گرفته از کنسرتش را عالی توصیف کرد و افزود: استقبال ها بی نظیر بوده و به نحوی بازخورد مثبت گرفته ام که فراتر از انتظارم بوده است. از تمام کسانی که بدون گارد برای حضور در اجراهایم تمایل نشان دادند تشکر می کنم.

بازیگر سریال "ترش و شیرین" شعر را اصل قضیه کنسرت هایش دانست و گفت: شعر بخش اصلی اجراهای من است. اکثر مواقع قطعات اجتماعی را خوانده ام و گاهی به آثار نوستالژیک هم پرداخته ام. در بیشتر اوقات سوژه را به شاعر و ترانه سرا داده ام تا بر اساس سوژه های اجتماعی شعری سروده شود.

سلطانی در همین راستا گفت: همواره سعی می کنم موسیقی که کار می کنم تنها جنبه سرگرم کننده نداشته و به معانی اشعار هم توجه داشته باشم. خوشبختانه تاکنون کسی دست خالی از کنسرت من بیرون نرفته و اکثراً به این دلیل از آثار من استقبال می کنند که با سایر اجراها متفاوت است و آنها را به فکر وادار می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟