تیزر فیلم اشنوگل منتشر شد+فیلم
حجم ویدیو: 39.70M | مدت زمان ویدیو: 00:03:42

«چهل مروارید»، فیلم تغییر نام داده شده به «اشنوگل» ، فیلمی ست با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس که نسخه ی اولیه ی آن به دفتر جشنواره ی فجر ارسال شده است. ابراهیم اصغری تهیه کننده ی این اثر درمورد این تغییر نام این گونه توضیح داد: اشنوگل نام لوله ی تنفسی غواصان است و ما طبق حال و هوای فیلم این نام را برای آن مناسب تر دیدیم.

کارگردانی این اثر با همکاری علی سلیمانی صورت گرفته است. این فیلم که اولین همکاری سلیمانی و حاجتمند ، و اولین اثر هادی حاجتمند در این ژانر می باشد، روایتگر داستان شهدای غواص و فرمانده ی آن ها چند شب قبلِ یک عملیات ها و مفقود الاثر شدن فرمانده ی عملیات می باشد. پرسش این است: چه رازی در میان بوده است؟

هادی حاجتمند امیدوار است این اثر که بر پایه ی سینمای کلاسیک و با کمترین بودجه و امکانات تهیه شده است ، به بخش سودای سیمرغ جشنواره راه پیدا کند. حاجتمند و سلیمانی در این فیلم از بازیگران نام آشنایی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سمک باشی و رحیم نوروزی استفاده کرده اند . علاوه بر این هنرمندان، بازیگران کم تر شناخته شده ای مانند محمد عفراوی، محمد دلگشا، علی عبادی، مصطفی نصیری، محمدرضا اربانی، لوریک زاکاریان، مرضیه شاملو و هاشم مسعودی در "اشنوگل" ایفای نقش می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟